Společnost


S-Power Energies, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

0 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (0 z 1)

#82511Reklamace baterií

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

7 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
10.07.2025, před 7 dny

Miloš Fiala

Znění stížnosti

Dobrý den,
reklamoval jsem bateriové úložiště od FVE na, které mám stále záruku (celkem 10let). Při vybíjení se při hranici 40% propadne úložiště na 20% a méně.
Při první komunikaci se servisem mi bylo sděleno, že je to placený výjezd, který jsem byl schopen akceptovat s tím, že jde o prodlouženou záruku nad standardní 2 roky.
Ale považuji za naprosto amorální až nechutné, aby z výjezdu technika byly staženy pouze logy pro výrobce baterií po dobu nějakých 6+ hodin a bylo mi zprvu účtováno více jak 14.000,- a po slevě 11.028,- de facto za nic.
Nezlobte se na mě, ale to se rovná ceně nové baterie a záruka naprosto postrádá smysl.

Dle slov technika trval zásah dlouho z důvodu zastaralého firmware v bateriích, který byl více jak 5 let starý.
Je zajímavé, že v revizi, kterou jsem si u vás objednal a vy jste ji provedli 26.10.2022, měla být aktualizace i všech zařízení.

Jen pro upřesnění, předání díla proběhlo 7.9.2018 a záruka na baterie je 10 let.

A to ještě budu čekat až dopravíte všechny 3 baterie, které tak, jako tak vykazují chyby a budu zase za výjezd platit?

Vaši firmu jsem doporučil 5 lidem s úspěšnou realizací, ale kam jste se posunuli, to mi opravdu hlava nebere.


Produkt

Baterie Pylontech


Požadované řešení

Vrácení celé uhrazené částky a vyřízení reklamace výměnou celého bateriového úložiště


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.7.2025 11:37, před 6 dny

Mezi spotřebitelem a podnikatelem byla sjednána smlouva o dílo. Zhotovitel má ze zákona povinnost provést dílo s potřebnou péčí a v ujednaném čase. Zároveň obstará vše, co je k provedení díla potřeba. Dílo je dokončeno, pokud byla předvedena jeho způsobilost sloužit svému účelu.

Platí, že pokud má dílo vadu, je nutné podat reklamaci. Zjevné vady díla je třeba vytknout ihned při převzetí. O právech objednatele z vadného plnění u smlouvy o díle platí obdobně ustanovení o kupní smlouvě. Na danou problematiku se použije ustanovení o prodeji zboží spotřebiteli, nikoliv obecná ustanovení o kupní smlouvě.

Práva z vadného plnění je spotřebitel oprávněn uplatnit tehdy, pokud se během dvou let od převzetí zboží projevila na tomto zboží vada. Lhůta, po kterou lze právo z vad uplatnit, je podle našeho názoru obecná tříletá promlčecí lhůta. Spotřebitel má tedy možnost uplatnit práva z vadného plnění do tří let od okamžiku, kdy se o vadě dozvěděl, resp. dozvědět mohl a měl (§ 619 a § 629 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník). S ohledem na zásadu zákazu zneužití práva doporučujeme reklamaci uplatňovat vždy neprodleně poté, co spotřebitel vadu věci zjistí. Spotřebitel bude muset vždy prokázat, že věc byla vadná již během prvních 2 let od převzetí.

Pokud se prodávající zaváže zárukou za jakost nad zákonnou dobu dvou let, jedná se o čistě smluvní vztah, a nároky z vad, které se vyskytnou v této pozdější době, se tudíž řídí uzavřenou smlouvou, resp. obchodními podmínkami. Není-li stanoveno jinak, zákon se použije podpůrně.

Cena:
Prodávající (či poskytovatel služby) je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.

Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Stanovování ceny je věcí podnikajícího subjektu, který přitom však musí respektovat obecně závazné právní předpisy. O neúměrné zkrácení by se mohlo jednat zásadně v situaci, pokud by cena byla o polovinu vyšší, než je cena obvyklá v témže místě a v témže čase za tutéž službu.

Zkrácená strana může požadovat zrušení smlouvy a navrácení všeho do původního stavu, ledaže jí druhá strana doplní, oč byla zkrácena, se zřetelem k ceně obvyklé v době a místě uzavření smlouvy.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://coi.gov.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.