Společnost


Top Zámečník 24 s.r.o.

Počet nahlášených stížností:17
Z toho za letošní rok:15
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

0 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (0 z 17)

#82512Předražená a neodborně provedená služba

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

6 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.07.2025, před 7 dny

Jiřina Mevaldová

Znění stížnosti

Zabouchnuté vstupní dveře NEXT ocelové, bezpečností u rodinného domu.
Zámečník byl sice "sympatický klučina", ale pustil se do opravy, která byla nad jeho možnosti.
Opravu hodnotím jako neodborně odvedenou práci (zámečník evidentně neměl zkušenosti s tímto typem dveří a zámku, přesto se do opravy pustil, v podstatě zničil zámek) za nepřiměřeně vysokou cenu.
Shrnutí - nekvalitní a předražená služba.


Produkt

otevření odemčených, ale zapadlých bezpečnostích vstupních dveří (drhl rozvorový systém o futro)


Požadované řešení

Chci výraznou slevu z díla.
Neboť odborně školený zámečník provedl opravu na místě, dveře seřídil a to vše za 2 700,-Kč, přičemž v podstatě za nefunkční opravu od Vás jsem zaplatila 16 178,- Kč + 2 000,- Kč jako nevratnou zálohu!!!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.7.2025 11:42, před 6 dny

Cena:
Prodávající (či poskytovatel služby) je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.

Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Stanovování ceny je věcí podnikajícího subjektu, který přitom však musí respektovat obecně závazné právní předpisy. O neúměrné zkrácení by se mohlo jednat zásadně v situaci, pokud by cena byla o polovinu vyšší, než je cena obvyklá v témže místě a v témže čase za tutéž službu.

Zkrácená strana může požadovat o zrušení smlouvy a navrácení všeho do původního stavu, ledaže jí druhá strana doplní, oč byla zkrácena, se zřetelem k ceně obvyklé v době a místě uzavření smlouvy.

V případě, že by prodávající nereagoval na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis s dodejkou). Dopis bude adresován společnosti: Top Zámečník 24 s.r.o., Jaurisova 515/4, 14000 Praha-

Pokud opravou došlo k poškození dveří, bylo by pravděpodobně možné také požadovat náhradu škody.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://coi.gov.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.