Počet nahlášených stížností: | 50 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 1 |
Frýdecký autobus nepočkal na spoj z Ostravy tohle se stalo už po několikáté! Na samostanem jízdním řádu je napsané že autobus cekam aspoň 5 minut ne že hned odjede! Třeba informovat všechny řidiče kteří jsou náhradní za stále. Děkuji
Spoj prázdninový 15:42 z Řepišt směr FM
Frýdecký autobus nepočkal na spoj z Ostravy tohle se stalo už po několikáté! Na samostanem jízdním řádu je napsané že autobus cekam aspoň 5 minut ne že hned odjede! Třeba informovat všechny řidiče kteří jsou náhradní za stále. Děkuji
|
Tweet |
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či na e-mailovou adresu (potřebné kontakty spotřebitel nalezne zde: https://www.3csad.cz/cz/autobusova-doprava/dopravni-infocentra-a-kontakty).
Stížnost je možné směřovat ke společnosti ČSAD Frýdek - Místek a.s. i prostřednictvím formuláře, který spotřebitel nalezne na webové adrese https://www.3csad.cz/cz/autobusova-doprava/odeslat-podnet-nahlasit-ztratu.