Společnost


ČSAD Frýdek - Místek a.s.

Počet nahlášených stížností:50
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

0 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (0 z 50)

#82514Spoj v Řepištích

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

6 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.07.2025, před 7 dny

Kristýna Dokupilová

Znění stížnosti

Frýdecký autobus nepočkal na spoj z Ostravy tohle se stalo už po několikáté! Na samostanem jízdním řádu je napsané že autobus cekam aspoň 5 minut ne že hned odjede! Třeba informovat všechny řidiče kteří jsou náhradní za stále. Děkuji


Produkt

Spoj prázdninový 15:42 z Řepišt směr FM


Požadované řešení

Frýdecký autobus nepočkal na spoj z Ostravy tohle se stalo už po několikáté! Na samostanem jízdním řádu je napsané že autobus cekam aspoň 5 minut ne že hned odjede! Třeba informovat všechny řidiče kteří jsou náhradní za stále. Děkuji


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.7.2025 12:12, před 6 dny

Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či na e-mailovou adresu (potřebné kontakty spotřebitel nalezne zde: https://www.3csad.cz/cz/autobusova-doprava/dopravni-infocentra-a-kontakty).

Stížnost je možné směřovat ke společnosti ČSAD Frýdek - Místek a.s. i prostřednictvím formuláře, který spotřebitel nalezne na webové adrese https://www.3csad.cz/cz/autobusova-doprava/odeslat-podnet-nahlasit-ztratu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.