Společnost


Žaneta Szajdová

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

0 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (0 z 2)

#82515Kavitace a lymfodrenáž

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

6 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.07.2025, před 7 dny

Kristina Tremlová

Znění stížnosti

Dvojitá kavitace a 20 minut lymfodrenáže. Zakoupeno na slevomat.cz
Paní je arogantní, nepříjemná a evidentně sama se sebou nespokojená a ještě člověka obere o peníze!
Začalo to ještě před zakoupením voucheru, do salonu jsem volala, zda se tam dá jít s kočárem a paní mi řekla, že ano, že jí děti nevadí a že to mám oznámit při uplatnění voucheru. Tak jsem po tomto telefonátu voucher objednala a hned ho šla uplatnit. Jak bylo dohodnuto, tak jsem při objednání termínu řekla, že dorazit s kočárkem.
Nadešel den kavitace, do salonu jsem dorazila o 5 minut dříve a paní už ve dveřích hnusným tónem konstatovala: „jó, to jste vy s tím kočárkem“. Na to jsem jí odpověděla: vždyť jsem to říkala při objednání. Ona, že na to zapomněla. Kočárek jsem postavila do rohu místnosti a čekala jsem co se bude dít. Na kavitaci jsem byla poprvé v životě, netušila jsem ani pořádně co to je. Paní mi řekla, ať si lehnu na lehátko a tam se mě zeptala, jakou budu chtít partii. Řekla jsem, že stehna. Vzala vakuový nástavec a začala. Jen co začala, tak se mě ptala kde bydlím (zda byt, nebo dům). Když jsem jí odpověděla, začala do mě rýt, proč jsem tlustá, když žiju v domě, kde je určitě spousta práce na zahradě a že s domem bych měla být jako proutek. Řekla jsem jí, že jsem 3 měsíce po císařském řezu (nemohla jsem kvůli jizvě cvičit). Ona, že to jsou výmluvy a pak asi dalších 10 minut vyprávěla o tom jak NENAVIDÍ tlusťošky a o tom, jak má díky nim rozbitý přístroj na Kavitaci a taky rozbité lehátko. Čili jsem poslouchala samé narážky na to jak vypadám a že tlusté lidi nemá ráda. TAK PROČ MÁ SALON s kůrami pro trochu větší lidi? Jak v Cimrmanovi tohle opravdu.
Po nějaké době mi začal malý vzlykat (ani to nebyl úplně pláč), ona hned, že jestli něco malý nepotřebuje. Řekla jsem, že ne a že stačí počkat. Paní spustila o tom, jak nemá ráda děti (beze srandy) o tom jak omylem v 19 letech otěhotněla, dceru si nechala, ale být to na ní, tak dítě nemá a je ráda, že dcera už je dospělá a pryč z baráku a že si měla radši pořídit psa!
Řekla mi, ať si kavitaci dělám sama, vzala malého z kočárku a že ho položí na gauč (popravdě se jen lehce vzbudil a zas by do 10 minut usnul – vím jak to má, stačilo počkat). Malého to neutišilo, ba naopak se probral a pak už opravdu i plakal. Paní si začala hrát s dítětem a poté řekla, že s ním půjde ven. Nějak ji moc nezajímalo, zda chci a nebo nechci, prostě odešla a já si tam celou kavitaci musela udělat sama. Možná i díky tomu, že jsem nevěděla jak a ona mi neřekla, co mám a co nemám dělat jsem skončila druhý den samá modřina (viz foto) a neprojevil se vůbec ŽÁDNÝ UBYTEK VÁHY/ANI CM V OBVODU!!!
Když skončila kavitace, měla jít na řadu Lymfodrenáž (na tu jsem se těšila a popravdě jsem jí chtěla víc jak kavitaci). Paní po skončení kavitace se otočila k další klientce a jakože mám odejít. Já jí řekla, že mám ještě v ceně lymfodrenáž a ona: „to jí opravdu chcete?“ Většina žen jí nechce a odchází po kavitaci, tak jsem jí řekla: „Ano chci jí“, tak neochotně mi řekla, ať si lehnu, oblekla mi lymfokalhoty a já tam byla ještě 18 minut na lymfodrenáži. Jelikož jsem měla voucher na dvojtou kavitaci, tak sem toto celé absolvovala ještě jednou. Při druhé návštěvě mi dala do ruky nástroje a vzala kočár a úplně odešla pryč (mě řekla, že jde jen na dvůr, ale vzala mi dítě a odešla s ním někam do restaurace v Karlíně?!). Dalo by se říci, že ho unesla, když se vrátila, tak „vtipkovala“, že kdyby zlobil, tak by ho dala do babyboxu! (a že mu tím vyhrožovala celou dobu) MOJE DÍTĚ, že by dala do babyboxu!!!
Neřeknu, že by jí dítě vadilo, kdybych tam přišla bez zeptání, ale že jsem se 3× ptala a volala tam ještě před koupí voucheru? Právě proto mě chování majitelky salonu dost naštvalo.
Veškeré kavitace jsem si musela udělala sama. a díky tomu, že odešla s mým dítětem někam na ulici, tak jsem si musela i přístroj sama zapnout! Ani u druhé návštěvy nevidím žádný výsledek (ani okem, ani měřením!). byla jsem tam dvakrát. Při druhé návštěvě si řekla o dalších 1500Kč (dohromady 3000Kč). a to jen za to, že jsem si to musela udělat sama a ještě mi odjela někam s dítětem.
Popravdě bylo to naprosto příšerné! Už nikdy nepoužiju slevomat. Ráda bych na tuto zkušenost zapomněla, ale to jen tak nepůjde.


Produkt

Liposukce strojem VacaVite Prestige a lymfodrenáž s okamžitým účinkem


Požadované řešení

Vrácení poloviny zaplacené částky - to je 1500Kč.
Z důvodu: nedělání své práce, odejití od klienta, arogantního chování, únosu dítěte (odešla s ním z domluveného místa bez vědomí matky), urážení mě jako klienta a pomlouvání jiných klientů.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.7.2025 13:04, před 6 dny

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance.

Pokud služba nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Reklamaci je možné uplatnit přímo v provozovně podnikatelky a to bezprostředně poté, co spotřebitelka zjistila, že služba byla poskytnuta vadně. Podnikatelka je povinna vystavit spotřebitelce potvrzení o uplatnění reklamace.

Spotřebitel má primárně právo na odstranění vady. Odstoupení od smlouvy či slevu z kupní ceny může spotřebitel požadovat například až v případě, kdy podnikatel odmítne vadu odstranit.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://coi.gov.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.