Počet nahlášených stížností: | 47 |
Z toho za letošní rok: | 6 |
Stále v řešení: | 6 |
Dobrý den,
10.7.25 jsme zadali objednávku na pizzu z Pizza Hut na Masaryčce, bohužel, přítel není Čech a omylem zadal špatnou adresu doručení, než objednávku kurýr vyzvedl jsem si toho všimla a kontaktovala zákaznickou podporu a slušně poprosila o změnu adresy či kurýra. Slečna na podpoře byla naprosto neochotná a říkala, že ani jedno není možné, a že my sami máme kontaktovat kurýra, který mimochodem měl nedostupný telefon. Když jsme ho kontaktovali přes chat, česky taky nepsal bylo to automatický přeložené což komunikaci vůbec neusnadňovalo. Dopadlo to tak, že objednávku jsme neobdrželi ani peníze zpět, slečna nám ještě drze sdělila ať si proto dojedeme.
Určitě minimálně nějaká menší kompenzace
|
Tweet |
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Poskytovatel služby má povinnost poskytnout objednanou službu řádně a včas. Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci.
Zákaznickou podporu společnosti Bolt Services CZ s.r.o. je možné kontaktovat:
- prostřednictvím aplikace, a to kliknutím na sekci “Podpora” v menu a zasláním zprávy;
- e-mailem: info@bolt.eu.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://coi.gov.cz/informace-o-adr/.