Společnost


Penny Market s.r.o.

Počet nahlášených stížností:552
Z toho za letošní rok:7
Stále v řešení:6
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

0.5 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (3 z 552)

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Uvedená procenta vychází z 1 hodnocení od spotřebitelů help

#82520Hrubé chování

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

5 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.07.2025, před 5 dny

vera langerova

Znění stížnosti

Dnes 11.7. v 11.15 jsem navštívila penny, kde jsem si mimo jiné zakoupila instantní kávu za 94,90kč. Pani pokladní mi ji účtovala 109,90. Když jsem jí upozornila, řekla, že jsem se špatně dívala a že s tím nemůže nic dělat.Zavola jsem pani vedoucí, která sice uznala, že inzerují cenu 94.90, ale, že je to chyba a že stojí 109.90 a káva si vezmou zpět. Paní pokladní dělala grimasy na ostatní zákazníky jako, že jsem blbá. Řekla jsem jí , at se chová slušně. Načeš na mě začal řvát pan hlídač, že nemám co pani pokladní kritizovat a jestli se mi to nelíbí at vypadnu a jdu si jiinam. Zavola jsem opět paní vedoucí, jak se chovají a ona mi sdělila, že ona mi nenadávala a tutíž se nebude ani omlovat. žádám vás o nápravu a odpověd.

Věra Langerová, ***


Požadované řešení

oomluva


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.7.2025 13:23, před 5 dny

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti.

Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://coi.gov.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.