Společnost


Tesco Stores ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:476
Z toho za letošní rok:13
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

1.5 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (7 z 476)

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Uvedená procenta vychází z 3 hodnocení od spotřebitelů help

#82528Neuplatněná sleva 30% na online nákup v rámci dní Marianne

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

5 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.07.2025, před 6 dny

Dana Hájková

Znění stížnosti

Dobrý den, v termínu od 11.7. do 14.07. probíhá akce Dny Marianne a účastníkem akce je i firma Tesco, která nabídla zlatý kupón na slevu 30% při nákupu nad 1.500,-. Bohužel se všem zákazníkům odečte jen sleva 500,-. V podmínkách akce nebylo nikde uvedeno, že maximální sleva je 500,- jak tvrdí zaměstnanci na infolince, prý je to uvedené na jejich stránkách, ale po vyžádání, kde tuto informaci na stránkách najdu, jsem byla navedena pouze na proklik na akci Dny Marianne. Podmínka akce max. 500,- tedy nebyla nikde uvedena. Následně byl tento slevový kupón z aplikace Dny Marianne zcela odstraněn. Cena kuponů pro Dny Marianne je 79,90 Kč za elektronické kupony v aplikaci.


Produkt

Číslo objednávky ***


Požadované řešení

Požaduji vyčíslení slevy ve výši 30% z částky objednávky tj. 4113,05 bez dalších dodatečných podmínek, které nebyly firmou uvedeny. A rozdíl mezi skutečnou slevou a uplatněnou slevou 500,- prosím zaslat ve formě kupónů na další nákup. 30% sleva je tedy 1233,9 - uplatněná sleva byla ve výši 500,- rozdíl je tedy 733,90 korun českých. V Příloze zasílám ještě přehled všech uplatněných kupónů i mimo akce Dny Marianne.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.7.2025 10:16, včera

Obecně se dá očekávat, že výše slevy může být nějak omezena, avšak toto omezení by mělo být viditelné již na kuponu. Pokud je uvedené v podmínkách, musí být rozumně očekávatelné.

Domníváme se, že při slevě 30 % při nákupu nad 1500 Kč spotřebitel nemůže rozumně očekávat, že nejvyšší výše slevy je 500 Kč, neboť této výše slevy dosahuje naprostá většina nákupů splňujících podmínky.

Prodávající je povinen dle § 12 zákona o ochraně spotřebitele informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti.

Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele (zde: https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/spotrebitelsky-pruvodce/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.7.2025 08:07, před 10 hodinami

Spotřebitelka nás informovala, že již situaci se společností vyřešila. Stížnost tedy uzavíráme s dosažením dohody.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.