Počet nahlášených stížností: | 91 |
Z toho za letošní rok: | 21 |
Stále v řešení: | 5 |
Dne 12.7.2025 v 15.30, zastávka Vlčnovská, spoj č. 25, trolejbus č. 3675
Vystupovali jsme s manželem a dvěma dětmi , řidič evidentně velmi spěchal a na zastávce vystupovalo spoustu lidí, syn nám usnul, takže jsem ho vzala do náruče a ještě za mnou byl manžel s druhým synem, mě přivřel do dveří obě ruce a synovi nohy, po zakřičení mém i jednoho z cestujících, že vystupují ještě lidé, přivřel pro jistotu ještě jednou manžela s druhým synem, kteří šli ještě za mnou. Bylo by vhodné poučit řidiče, aby provedli kontrolu ve zpětném zrcátku jestli opravdu ještě někdo není ve dveřích, děti vystupují pomaleji, potřebují asistenci, případně i přenést, vzhledem a nemluvě k tomu jak daleko najíždí řidič od zastávky. Ještě nikdy jsem stížnost nepsala a to se mi opakovaně stalo, že mi i přes signalizaci s kočárkem řidič najel tak, že jsem nebyla schopna vystoupit bez asistence nebo mi zapadly kolečka, ale tohle už je opravdu na upozornění/stížnost.
Bylo by vhodné poučit řidiče, aby provedli kontrolu ve zpětném zrcátku, případně řešit to, že neustále i o víkendovém a prázdninovém provozu nesutále spěchají nastavit lepší čas aby nejezdili really.
|
Tweet |
Stěžovatel by měl společnost informovat ohledně chování řidiče a vzniklé újmy a zaměstnavatel by se měl každou takovou stížností zabývat a pokud se prokáže, vyvodit z toho případné důsledky v rámci pracovněprávních předpisů.
Služba VašeStížnosti.cz slouží k řešení spotřebitelských právních sporů. Zaměstnanec dopravní společnosti jedná za společnost, která by měla mít zvýšený zájem na jeho slušném jednání se zákazníky a řádném plnění pracovních povinností. Z tohoto důvodu doporučujeme obrátit se se stížností přímo na společnost, která by měla přijmout účinná opatření k nápravě.
Stížnost nebo připomínky je tak vhodné směřovat v tomto případě přímo ke společnosti Dopravní podnik města Brna, a.s. na e-mail: dpmb@dpmb.cz.