Společnost


Dopravní podnik města Brna, a.s.

Počet nahlášených stížností:91
Z toho za letošní rok:21
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

1.1 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (1 z 91)

#82532Zavření dítěte v náručí matky a následně sourozence a otce do stejných dveří

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

4 dny 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
12.07.2025, před 4 dny

Jana Haitova

Znění stížnosti

Dne 12.7.2025 v 15.30, zastávka Vlčnovská, spoj č. 25, trolejbus č. 3675
Vystupovali jsme s manželem a dvěma dětmi , řidič evidentně velmi spěchal a na zastávce vystupovalo spoustu lidí, syn nám usnul, takže jsem ho vzala do náruče a ještě za mnou byl manžel s druhým synem, mě přivřel do dveří obě ruce a synovi nohy, po zakřičení mém i jednoho z cestujících, že vystupují ještě lidé, přivřel pro jistotu ještě jednou manžela s druhým synem, kteří šli ještě za mnou. Bylo by vhodné poučit řidiče, aby provedli kontrolu ve zpětném zrcátku jestli opravdu ještě někdo není ve dveřích, děti vystupují pomaleji, potřebují asistenci, případně i přenést, vzhledem a nemluvě k tomu jak daleko najíždí řidič od zastávky. Ještě nikdy jsem stížnost nepsala a to se mi opakovaně stalo, že mi i přes signalizaci s kočárkem řidič najel tak, že jsem nebyla schopna vystoupit bez asistence nebo mi zapadly kolečka, ale tohle už je opravdu na upozornění/stížnost.


Požadované řešení

Bylo by vhodné poučit řidiče, aby provedli kontrolu ve zpětném zrcátku, případně řešit to, že neustále i o víkendovém a prázdninovém provozu nesutále spěchají nastavit lepší čas aby nejezdili really.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.7.2025 12:19, před 2 dny

Stěžovatel by měl společnost informovat ohledně chování řidiče a vzniklé újmy a zaměstnavatel by se měl každou takovou stížností zabývat a pokud se prokáže, vyvodit z toho případné důsledky v rámci pracovněprávních předpisů.

Služba VašeStížnosti.cz slouží k řešení spotřebitelských právních sporů. Zaměstnanec dopravní společnosti jedná za společnost, která by měla mít zvýšený zájem na jeho slušném jednání se zákazníky a řádném plnění pracovních povinností. Z tohoto důvodu doporučujeme obrátit se se stížností přímo na společnost, která by měla přijmout účinná opatření k nápravě.

Stížnost nebo připomínky je tak vhodné směřovat v tomto případě přímo ke společnosti Dopravní podnik města Brna, a.s. na e-mail: dpmb@dpmb.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.