Společnost


Penny Market s.r.o.

Počet nahlášených stížností:556
Z toho za letošní rok:11
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

0.5 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (3 z 556)

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Uvedená procenta vychází z 1 hodnocení od spotřebitelů help

#82539NEPRAVDIVÉ CENY V LÉTÁKU

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 17 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.07.2025, před 4 měsíci

Michaela Homolová

Znění stížnosti

Bylo by fajn si nevýmýšlet fiktivní ceny před slevou v letáku. Např. 150gramů Jihlavanky za 130 kč slevněnou na 55kč. A mnoho dalších. Děláte z lidí už jen hlupáky


Požadované řešení

Psát ceny pravdivé. Jelikož ty ve slevě jsou ty původní.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.7.2025 15:31, před 4 měsíci

Informace o slevě z ceny výrobku dle § 12a zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, obsahuje informaci o nejnižší ceně výrobku, za kterou jej prodávající nabízel a prodával, a to v době 30 dnů před poskytnutím slevy, nebo od okamžiku, kdy začal výrobek nabízet a prodávat, do okamžiku poskytnutí slevy, pokud je výrobek v prodeji dobu kratší než 30 dnů, nebo v době 30 dnů před prvním poskytnutím slevy, zvyšuje-li prodávající slevu z ceny postupně. To však neplatí pro výrobky, které podléhají rychlé zkáze, nebo pro výrobky s krátkou dobou spotřeby.

Jestliže prodávající poskytne informace o slevě z ceny v rozporu s tímto ustanovením, mohl by se dopustit přestupku a být pokutován Českou obchodní inspekcí.

Spotřebitel, který se domnívá, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.gov.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.gov.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.8.2025 16:53, před 3 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.