| Počet nahlášených stížností: | 556 |
| Z toho za letošní rok: | 11 |
| Stále v řešení: | 2 |
0%
100%
Bylo by fajn si nevýmýšlet fiktivní ceny před slevou v letáku. Např. 150gramů Jihlavanky za 130 kč slevněnou na 55kč. A mnoho dalších. Děláte z lidí už jen hlupáky
Psát ceny pravdivé. Jelikož ty ve slevě jsou ty původní.
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Informace o slevě z ceny výrobku dle § 12a zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, obsahuje informaci o nejnižší ceně výrobku, za kterou jej prodávající nabízel a prodával, a to v době 30 dnů před poskytnutím slevy, nebo od okamžiku, kdy začal výrobek nabízet a prodávat, do okamžiku poskytnutí slevy, pokud je výrobek v prodeji dobu kratší než 30 dnů, nebo v době 30 dnů před prvním poskytnutím slevy, zvyšuje-li prodávající slevu z ceny postupně. To však neplatí pro výrobky, které podléhají rychlé zkáze, nebo pro výrobky s krátkou dobou spotřeby.
Jestliže prodávající poskytne informace o slevě z ceny v rozporu s tímto ustanovením, mohl by se dopustit přestupku a být pokutován Českou obchodní inspekcí.
Spotřebitel, který se domnívá, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.gov.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.gov.cz.
Vyjádření dTestu
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.