Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1244
Z toho za letošní rok:14
Stále v řešení:12
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

0.9 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (11 z 1244)

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Uvedená procenta vychází z 3 hodnocení od spotřebitelů help

#82545Špatné místo doručení

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

2 dny 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.07.2025, před 3 dny

Iveta Vašáková

Znění stížnosti

Vážení,
je to opakovatelně nevyhovující! Velice nerada objednávám s doručením s vaší firmou. Opět jsem zkusila a opět doručené jinam! Neustálé reklamace jsou zameteny pod koberec. Nač platit za Vaše služby doručení, když nejste schopni doručit podle požadavku zákazníka? Místo dodání bylo výdejní místo box na Mírové, opět jste mi do nacpali do provozovny/prodejny! Mám toho plný zuby. Posílám podnět k prošetření na ČOI, protože řidič, co jezdí Vimperk, si dělá co chce! Velikostně jeden prací prášek od Eurony neváží 6,5kg a splňuje rozměry boxu na Mírové, už bylo zjištěno, že záměrně uvádíte jiné rozměry i váhu, aby se mohlo uložit, kde chtělo. Vše děláte proto, aby jste vytočili zákazníka a snížil počet odeslání vaší přepravní společností.
Vašáková
Odesílatel: EURONA s. r. o.
Číslo zásilky: ***


Produkt

Opakující se doručení na druhou stranu města.


Požadované řešení

Vyzvednout a doručit tam, kam máte.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.7.2025 13:42, před 3 dny

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti PPL CZ s.r.o. prostřednictvím kontaktního formuláře, který spotřebitel nalezne na webové adrese: https://www.ppl.cz/kontaktni-formular.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.