Společnost


S PROMOTION s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

0 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (0 z 1)

#82567Zrušené představení Dracula 6.7.2025

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

1 den 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.07.2025, včera

Lucie Matúšů

Znění stížnosti

Dne 6.7.2025 v 19:30 v Lednici mělo proběhnout představení Dracula. Po úvodních slovech pořadatele o počasí začalo představení, které trvalo cca 25 minut. Poté nám pořadatel sdělil, že každou chvíli začne pršet, ale podle radaru bude za půl hodiny po všem a do té doby nás schovají do bezpečí. Po půl hodině opravdu pršet přestalo, ale bylo nám sděleno, že akce se ruší protože se zhroutila část pódia. 8.7.2025 přišel email s oznámením, že vstupné se nevrací a nabízí nám kompenzaci. Kompenzaci jsem si vybrala a od té doby už se nikdo neozval. Nereagují na emaily.


Produkt

Představení Dracula - kultura pod hvězdami 6.7.2025


Požadované řešení

Koupila jsem dva lístky v celkové hodnotě 4580 Kč, takže požaduji vrácení celkové částky nebo dva VIP lístky na představení Dracula v Hradci nad Moravicí 27.7.2025 nebo dva VIP lístky na představení Dracula v Sychrově 8.8.2025. Je mi líto, že to musím řešit takhle, ale už nevím co jiného dělat.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.7.2025 13:42, před 10 hodinami

Pokud kulturní akce neproběhla v rozsahu a kvalitě, která odpovídá původní objednávce, lze ji považovat za vadné plnění ve smyslu občanského zákoníku. V takovém případě má spotřebitelka právo uplatnit reklamaci, tedy požadovat nápravu.

Vzhledem k tomu, že pořadatel akce následně nabídl spotřebitelce kompenzaci a ta ji výslovně přijala, vznikla tím nová dohoda, kterou je pořadatel povinen splnit. Pokud tak neučinila, jednalo by se pravděpodobně o porušení smluvní povinnosti. Podle § 2913 občanského zákoníku platí, že pokud jedna ze stran smluvního závazku porušila svoji povinnost, nahradí škodu z toho vzniklou druhé straně.

Podnikatele je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.

Pokud prodejce nereaguje, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis s dodejkou). Dopis bude zaslán na adresu sídla společnosti: S PROMOTION s.r.o., Prusinovského 809, 66442 Modřice. Podnikatel je povinen vybírat si poštu na adrese svého sídla. Jestliže tak neučiní a zmaří-li vědomě dojití, platí, že řádně došlo a bude vůči podnikateli takové právní jednání účinné dle § 570 občanského zákoníku, přičemž dle § 573 občanského zákoníku se má za to, že zásilka odeslaná s využitím provozovatele poštovních služeb došla třetí pracovní den po odeslání. Spotřebiteli doporučujeme si zaslané dokumenty uschovat.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://coi.gov.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.