Počet nahlášených stížností: | 447 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 1 |
V neděli 13. 7. 2025 jsem nakupovala v prodejně Billa v Praze 11, Chodov, Opatovská ulice, středně velký nákup. Po namarkování cca poloviny nákupu jsem si uvědomila, že jsem si zapomněla kabelku, peníze a mobil v autě na parkovišti. Pokladní jsem se zeptala kolik je hodin, ona řeklala 21:48 hodin, já se omluvila, že musím ještě odběhnout, ale budu do tří minut nazpět, ať nákup namarkuje.
Vrátila jsem se ve 21:51 hodin, to je za tři minuty, prodejna však již byla uzavřena. Při odchodu zákazníka jsem prošla dovnitř, kde už u dveří stála nějaká ženská a začala na mě ječet fistulí, že nedostanu žádný nákup, a prodejna, že je již uzavřena. Z prodejny mě doslova vyhnala, a ven mi vystrčila mou nákupní tašku zavěšenou na košíku.
Venku před zamčenými dveřmi stála ještě paní, co chtěla jen koupit cigarety u pokladny, též již nebyla do prodejny vpuštěna, ačkoliv do zavírací doby chybělo ještě 8 minut a dva pánové, co chtěli nakupovat jen nějaký alkohol a zkoušeli klepat na prodejnu, jestli by je ta uječená prdavačka pustila na rychlý nákup.
Prodejna byla uzavřena o celých deset minut dříve.
Včera 15. 7. 2025, jsem v Bille nenakupovala, pouze jsem šla okolo ve 21: 49 hodin. Prodejna uzavřena, před prodejnou houfek nadávajících lidí. Prodejna uzavřena o 11 minut dříve.
Dnes 16. 7. 2025 jsem nakupovala tamtéž. Do prodejny jsem vstoupila ve 21: 40 hodin, to je 20 minut před zavírací dobou. Lahůdkový pult již byl zcela zakrytý, obsluha nebyla přítomna. Z prodejny jsem odcházela ve 21: 50 hodin, spolu s více lidmi, a prodejna byla okamžitě po mém odchodu uzavřena. Nákup jsem si do nákupní tašky musela rovnat, až venku na chodníku, stejně tak i ostatní nakupujcí. Zákazníci kteří vám ještě večer přinesou dobré peníze jsou z prodejny doslova vykázáni, deset minut před zavírací dobou. Zdá se, že se nedodržování provozní doby stává v prodejně pravidlem.
Prodejna uzavřena o deset minut dříve.
V žádném případě se nechodím do marketů hádat a vyřvat, uzavření prodejny, tou uječenou žanštinou, jsem akceptovala, ovšem pomyslela jsem si mnoho sprostých slov. Z Vašeno pesonálu je mi už delší dobu na blití, a nejsem ochotná akceptovat sprosté a nevychované chování vašich zaměstananců.
K tomu navýše jednání ochranky, co tahá zákazníky čtvrt hodiny před uzavřením prodejny za šos a opruzeje opakovaným vyzýváním, aby zákazník zanechal nakupování a šel do fronty u kasy, je už přespříliš, a trvá již značně dlouho.
Milá Billo, dnes přetekla číše mé zákaznické trpělivosti, a padlo definitivní rozhodnutí, jít do prodejny Bylla koupit jen to, na co jsem jinde zapomněla. Například, jeden kus hořčice, nebo tatarku, prášek do pečiva atd. Již žádný větší nákup.
O své skvělé zážitky z prodejny Billa Opatovská se zcela určitě podělím na sociálních sítích.
Produkty povětšinou lehce dražší než jinde, služby katastrofa.
Zaměstnávat jen kvalifikovaný a proškolený personál s požadavkem na specifika prodeje v ČR a chováním k českým zákazníkům, eventuálně k zákazníkům EU.
|
Tweet |
Podnikatel má podle § 434 občanského zákoníku umožnit veřejnosti vstupovat s ním do právního styku v určené provozní době. Jedná se však o soukromoprávní povinnost, takže její porušení není možné sankcionovat prostřednictvím státního dohledu (např. České obchodní inspekce).
Pokud by se v daném případě jednalo o pochybení zaměstnanců podnikatele, je nutné tuto stížnost směřovat přímo na jejich nadřízené, neboť pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na vhodném chování k zákazníkům a řádném plnění jejich pracovních povinností. Lze se setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance.
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Vážená zákaznice,
děkujeme za Váš podnět. Dovolujeme si Vám sdělit, že všechny stížnosti zákazníků společnosti BILLA, spol. s r.o. zpracovává Infolinka, na kterou se můžete kdykoliv s důvěrou obrátit prostřednictvím e-mailu info@billa.cz nebo ve všedních dnech v čase 8:00 - 18:00 na telefonním čísle 800 153 976.
S pozdravem
BILLA, spol. s r.o