Společnost


Ondřej Loukota

Počet nahlášených stížností:3
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

0 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (0 z 3)

#82579Nedodané zboží

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

2 dny 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.07.2025, před 3 dny

Pavel Wolf

Znění stížnosti

Dobrý den,
rád bych se informoval o aktuálním stavu storna objednávky č. ***.

Níže uvádím přehled dosavadní komunikace:

10.12.2024 – Byla provedena objednávka
(omylem jsem si nevšiml, že je možné vyzvednutí pouze jednou týdně - ve čtvrtek; zboží jsem proto pořídil jinde).
19.12.2024 – Emailem jsem požádal o storno objednávky.
26.3.2025 – Zaslal jsem emailový dotaz ohledně případného storno poplatku.
17.7.2025 – E-mail je opětovným dotazem na vyřízení storna.

Topný kabel s termostatem KERBL 32W, 2 m - Výše objednávky 539,-Kč


Produkt

Topný kabel s termostatem KERBL 32W, 2 m


Požadované řešení

Jediné řešení vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.7.2025 12:12, před 2 dny

Odstoupit od smlouvy a získat zpět své peněžní prostředky je možné prostřednictvím § 1829 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (vhodné např. v situaci, kdy je sjednaná dlouhá doba dodání). Jelikož má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy uzavřené distančním způsobem ve lhůtě 14 dnů po převzetí zboží bez udání důvodu, má toto právo za použití logického a euro konformního výkladu i ještě před samotným převzetím.

Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy ještě před tím, než vůbec převzal zboží, má prodávající dle § 1832 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, lhůtu 14 dnů na to, aby mu vrátil peněžní prostředky. Poté se prodávající ocitá v prodlení.

Dle živnostenského rejstříku zaniklo podnikateli ke dni 26.02.2025 živnostenské oprávnění. Závazky vzniklé před tímto datem je však podnikatel povinen dodržet. Pokud nemá právního nástupce, pravděpodobně za ně bude odpovídat jako fyzická osoba.

Poslední známou adresou prodávajícího uvedenou v živnostenském rejstříku je K Horoměřicům 1111/25, 165 00, Praha 6 - Suchdol. Spotřebiteli doporučujeme se na prodávajícího obrátit doporučeným dopisem. Pokud prodávající chce, aby ho spotřebitel v budoucnu kontaktoval na jiné adrese, měl by tuto novou adresu spotřebiteli sdělit.

V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky v přiměřené době po odstoupení, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a zákona č. 99/1963 Sb., občanský soudní řád. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení [viz § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.)].

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.