Společnost


Cestovní kancelář FISCHER, a.s.

Počet nahlášených stížností:135
Z toho za letošní rok:6
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

3.7 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (5 z 135)

#82581Kréta hotel Summer Beach**** ,Georgioupoli- MAX.** ( ubytovna )

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

14 hodin 18 minut

Detail stížnosti

Publikováno
17.07.2025, před 14 hodinami

Radka Novotná

Znění stížnosti

Hotel Summer Beach ( **** ), Georgioupoli, Kréta, Řecko
Objednaný zájezd u CK Fisher online, 21.-28.6.2025, 3 osoby, pokoj rodinný superior – zrenovovaný!
Příjezd na hotel 21.6.2025 kolem 10:30hod místního času, hotel označen pouze rohožkou SB. Na recepci se prokazujeme voucherem z CK a slečna recepční nám řekla, že tam žádnou rezervaci na pokoj NEMÁME! Pořád něco hledala v papírech a pak nám zase řekla, že nás tam nikde nenašla! Bere náš voucher a odchází ( asi do hotelu Mare Blue&suites Hotel, kde máme mít info schůzku s delegátkou v 14:00hod ), pak se vrátila bez našeho voucheru s další recepční a paní P ( ta dohlíží na restauraci, kam se chodí na snídaně, obědy a večeře a mluví česky), aby nám řekly, že sice v reservačním systému nejsme, ale někde nás určitě ubytují. Další recepční chtěla náš voucher, to jsme řekli, že jsme to
dali té první a ta to odkývala ale voucher už u sebe neměla. Jelikož nás měli ubytovat až v 15:00hod, tak prý si kufry můžeme nechat na recepci. Pokud se chceme jít vykoupat, tak se máme převléci na záchodě, který je u bazénu ( tam se fakt nikdo převlékat nechcete! ), nemůžou nám dát náramky na All Inclusive , protože neví kde nás ubytují. Do restaurace nás pustí, protože paní P si nás pamatuje. Někdy po 15:00hod nás konečně ubytují v Summer Beach v rodiném pokoji 582 u recepce. Náramky na All Inclusive nám dají prý zítra, dnes je nemají. Hned musíme zaplatit pobytovou taxu dle **** hotelu (7x10Euro), ale žádné potvrzení o zaplacení nám nedají.
Dva pokoje spojené dveřmi ( klimatizace pouze v jednom pokoji ). Vstupní dveře mají dole mezeru, takže je z recepce slyšet ÚPLNĚ VŠECHNO ( každý hovor, otevření zásuvky... ), pokoj je asi metr pod úrovní silnice a chodníku k bazénu a další budově Summer Beach. V
pokoji je teplo-horko a vlhko. Chceme si dát sprchu, ale teče jen horká voda (z obou dvou stran pákové baterie), hlásíme to recepci. Volají údržbáře, prý je to problém celého hotelu a navštívil nás 2x. Večer teče jen studená a to na střídačku málo a tryskem. Večer už je v pokoji hodně teplo. Hlásíme to na recepci, ale prý s tím nemůže nic dělat, máme přijít ráno a žádat výměnu pokoje. V noci je v pokoji velké horko, takže první noc jsme se vůbec nevyspali. Ráno opět hlásíme , že chceme vyměnit pokoj, protože klimatizace asi nefunguje, prý nemají nic volného. Voláme delegátce A, není dostupná tak píšeme zprávu na WhatsApp. Nakoc voláme na help linku CK +420 255 787 555, z help linky volají na recepci a snaží se nám domluvit výměnu pokoje ( recepční mu řekla, že jsme dostali pokoj, který jsme měli objednaný, tak nevím proč nám recepční řekla, že tam pro nás žádnou reservaci nemá ???, a my si určitě neobjednali vlhký horký sklep!!! ), mezitím tam volá i naše delegátka A. Prý pro nás našli náhradní pokoj, tak se jdeme podívat ( všichni tři ). Je ve vedlejší budově a v pokoji není horko, ale je to jen dvojlůžák a my jsme tři! Nakonec si toho všimne i paní recepční a nabídne nám, cituji: „nice room with sea view“, ale máme si připlatit 20euro/noc.
Nechápali jsme proč máme doplácet další peníze. S recepční tento fakt řešíme a požadujeme přítomnost manažera hotelu, protože recepční tvrdí, že pro nás nemůže nic udělat. Recepční někam volá a prý se manažer do oběda dostaví. Odpoledne tvrdí, že manažer je momentálně nedostupný a neví kdy se tu objeví ( neobjevil se vůbec ). Vracíme se na pokoj a větráme vstupními dveřmi (u recepce), je tam velké teplo. Poslali nám do
pokoje opět údržbáře, aby se podíval na klimatizaci, ten nám oznámil, že klimatizace nefunguje, jen fouká jako větrák a že to nemůže opravit, prý možná zítra někdo přijede. Řekl to i na recepci, takže jdeme na recepci a chceme vyměnit pokoj, protože nefunguje klimatizace. Recepční říká, že s tím nemůže nic dělat, takže zase voláme naší delegátce A. Před večeří dostáváme zprávu, že pro nás mají náhradní pokoj.
Je to pokoj opět u recepce 583 -3 pokoje propojené dveřmi a jedna klimatizace v posledním pokoji u balkónu ( v prvních 2 pokojích žádné okno ). Klimatizace asi funguje (ale rozhodně neuchladí všechny 3 pokoje), protože tam není tak strašné horko. Tak se stěhujeme. Po přestěhování jdeme na večeři a hned nás na recepci odchytnou, a že musíme podepsat nějaký papír o výměně pokoje a že jsme s výměnou spokojeni. Podepíšeme to i když jsme pokoj viděli tak 20minut. Naštěstí se dají zavřít dveře od prvního pokoje, tak z recepce už skoro nic neslyšíme. V koupelně není odsávání, takže tam máme vlhko. A opět musíme větrat přes recepci, ale dá se to přežít. Jsme hodně naštvaní, ale i tak s
recepcí mluvíme slušně a bez křiku. Opět se ptáme na náramky na All Inclusive a odpověď jsme dostali, cituji: „náramky nejsou, je neděle“. Když se ptáme v pondělí odpoledne, protože tam vidíme nějaké ležet, dostaneme jen odpověď: „pro vás nejsou k dispozici“.
A ještě bych chtěla zmínit, že v restauraci nebyli na turisty absolutně připravení. V sobotu k obědu pouze voda, pivo, v neděli zase nebylo pivo, a v pondělí nakonec přidali i džusy. I když restaurace byla naplněna jen z poloviny, tak pořád se čekalo na skleničky a na talíře ( to že byly omlácené a občas i špinavé je to nejmenší ).
Navíc u bazénu byl cítit zvláštní zápach, který se táhnul až k bazénovému baru.
Když to shrnu, zkažená CELÁ dovolená + stres, peníze ( 62820,-kč za 3 osoby na týden vyhozené do kanálu, a to nemluvím o 70euro za ****, o kterých se nám mohlo jen zdát ).
Nejhorší dovolená co jsme zažili!!!
Poslali jsme stížnost na CK Fišer ( teď spadá pod DERTOUR GROUP ) a Ti nám vypočítali odškodnění na 1688 kč ( tisícšestsetosmdesátosm korun českých ) za celý zájezd!
Hotel a ani služby neodpovídají 4*! 2 ztracené dny doprošováním se o funkční pokoj, i přesto, že jim jejich údržbář řekl, že klimatizace nejede a on to nespraví nám nechtěli dát funkční pokoj! jelikož jsme byli s CK, tak odlet až za týden a co tam ?
Od CK absolutně nepravdivý popis hotelu a to nemluvím o těch *!


Produkt

Kréta hotel Summer Beach**** ,Georgioupoli- renovovaný rodinný pokoj superior


Požadované řešení

Neadekvátní navrhnuté odškodnění ! Podle mě by to mělo být několikanásobně vyšší ( v řádu desetitisíců )!!!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.7.2025 12:29, před 12 hodinami

Podle § 2537 odst. 2 občanského zákoníku musí zákazník vadu zájezdu vytknout bez zbytečného odkladu pořadateli zájezdu. Vadou zájezdu se přitom rozumí situace, kdy některá ze služeb cestovního ruchu zahrnutých do zájezdu není poskytována v souladu se smlouvou.

Spotřebitel může podat písemnou reklamaci zájezdu s nárokem na slevu po návratu z dovolené. Právo na slevu se promlčí nejdříve za dva roky, ale reklamaci je nutné uplatnit co nejdříve po návratu. Na její vyřízení má cestovní kancelář 30 kalendářních dnů.

Obchodník je povinen přijmout reklamaci. V návaznosti na to je povinen spotřebiteli vydat písemné potvrzení o tom, kdy spotřebitel právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje.

S reklamací je třeba kontaktovat přímo danou společnost, nejlépe telefonicky nebo prostřednictvím e-mailu.

V tomto případě by mělo být možné podpůrně použít nezávaznou tabulku slev (odkaz zde: https://evropskyspotrebitel.cz/wp-content/uploads/2017/08/frankfurtska-tabulka.pdf), kde jsou uvedené orientační slevy v procentech podle vady, která se u zájezdu vyskytuje.

Jestliže byla reklamace zamítnuta prodávajícím nebo spotřebitel nesouhlasí s výší kompenzace, je vhodné se s prodávajícím nejprve dohodnout. V takovém případě doporučujeme prodávajícímu zaslat písemný nesouhlas s vyřízením reklamace ve formě doporučeného dopisu (tzv. na dodejku) a požádat ho o opětovné posouzení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://coi.gov.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.