Společnost


SOLTECH energy s.r.o.

Počet nahlášených stížností:4
Z toho za letošní rok:4
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

25 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (1 z 4)

#82583Záměna dílů k šatní skříní- chybí dveře a čela zásuvek, dodány stěnové prvky navíc.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 22 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.07.2025, před 4 měsíci

Jarmila Chalivopulosová

Znění stížnosti

Měli jsme kolem tohoto problému několik hovorů s odlišnými řešením s oddělením reklamací.
Jedna vaše operátorka při vzniku tohoto problému řekla, že došlo k záměně
při vyskladňování.
Nakonec jsme se dozvěděli, že se museli nedodanné díly obj. znovu s dodací lhůtou 2-3 týdny - nechápu proč to nejde v tomto případě urychlit, ale budiž.
Dnes 17.7.2025 v 8,35hod jsem hovořil s jinou operátorkou,která chápe naši záležitost jako reklamaci s 30ti denní lhůtou ze zákona,
Nechápu jak si někdo může plést nedodání zboží s reklamací?
Jsme ze všeho znechucení. Jedna operátorka je příjemná, má odborné a správné řešení a druhá problém nechápe a jedná s námi jako s blbci a ne jako s vašimi zákazníky, hovor ukončila neslušným položením sluchátka.
Myslíme si, že svým chováním poškozuje pověst vašeho e-shopu.
Nevěřili jsme negativním recenzím na vaši společnost a takle jsme dopadli.


Požadované řešení

Poškozené zboží- deska ke komoda Julia K 13D2
a nedodaná komoda Julia K12D
nechť proběhne dle vašeho navrhovaném řešení, to chápu.
Ale chybějící díly k jedné ze dvou objednaných skříní S90 2 dvířka 2 zásuvky
dub sonoma/bílá bychom chtěli mít dodané co nejdříve.
Toto je náš požadavek.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.7.2025 12:40, před 4 měsíci

Pokud nebylo dodáno zboží v odpovídajícím množství či zboží kompletní, jedná se o vadu, za kterou je odpovědný prodávající a je možné zboží reklamovat. Stejně tak může spotřebitel reklamovat dodané zboží, pokud neodpovídá objednávce.

Uplatní-li spotřebitel reklamaci v průběhu jednoho roku od převzetí věci, má se za to, že věc byla vadná (neúplná) již při převzetí (viz § 2161 odst. 5 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník). Důkaz opaku provádí prodávající, pokud reklamaci zamítá. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se tedy mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí, a také se musí vztahovat k vytýkané vadě. Společnost tedy musí prokázat, že spotřebitel převzal kompletní zásilku.

Reklamace je podaná již samotným oznámením podnikateli, že zboží je vadné (či neúplné), například již napsáním e-mailu.

Pokud podnikatel nevyřídí reklamaci ve stanovené době (zásadně 30 dnů), může spotřebitel od smlouvy odstoupit nebo požadovat přiměřenou slevu dle § 19 odst. 4 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Podnikatel má po odstoupení povinnost vrátit spotřebiteli kupní cenu výrobku. Odstoupení od smlouvy lze oznámit kterékoliv pobočce podnikatele možnými prostředky komunikace, přičemž je nutné identifikovat kupní smlouvu, od které spotřebitel odstupuje.

Prodávajícího je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a zákona č. 99/1963 Sb., občanský soudní řád. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost splnit závazek bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení [viz § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.)].

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://coi.gov.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.9.2025 15:54, před 2 měsíci

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.10.2025 09:27, před měsícem

Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.