Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:616
Z toho za letošní rok:10
Stále v řešení:4
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

78.7 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (485 z 616)

Hodnocení spokojenosti

62%
38%
Uvedená procenta vychází z 105 hodnocení od spotřebitelů help

#82585Prodej plesnivé zeleniny

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

11 hodin 11 minut

Detail stížnosti

Publikováno
17.07.2025, před 11 hodinami

Roman Vyorálek

Znění stížnosti

Dobrý den, včera jsme v KAUFLAND Zlín-Čepkov, Tyršovo nábř. 5496 koupili v 16:50 h květáv "VE SLEVĚ", dnes o 19 hodin později jsme jej chtěli chystat na oběd. Zjitili jsme, že zaměstnanci Kauflandu dávají úmyslně do akcí plesnivou zeleninu. Jako i ovoce,což víme z předešlých nákupů. Evidentně identifikují plesivou várku zboží, a co nejde vidět dají s tzv. slevou do prodeje. Zboží už je samozřejmě plesnivé, ale člověk to zjistí až doma.

Je to hazardování se zdravím zákazníků kvůli 13 korunám. Společensky velmi škodlivé a nepřijatelné chování. Prosím, co se s tím dá dělat? Když jsem už jednou paní na informacích oznamoval, že mám podezření na pokus o postupné zabíjení zákazníků, hleděla na mě jako z jara. Ale za dva roky se evidentně nic nezměnilo.

Co dál? Jak to vymýtit? Můžete udělat něco konkrétně alespoň v tomto případě?
Děkuji, Vyorálek


Produkt

květák plesnivý na několika místech, dle stadia již prodaný takto, dle "slevy" a opakujícího se vzorce chování se tak děje zcela úmyslně


Požadované řešení

nabídněte prosím na e-mail: ***


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.7.2025 12:57, před 11 hodinami

Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji reklamovat u prodávajícího. Spotřebitel by v tomto případě měl nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího (například výpisem z účtu atd.).

Pokud by se problém s jakostí potravin opakoval, mohl by spotřebitel rovněž zvážit podání podnětu Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která je dozorovým orgánem v oblasti kvality potravin rostlinného původu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
17.7.2025 17:25, před 7 hodinami

Vážený zákazníku,
děkujeme za Váš podnět.
Dovolujeme si Vám sdělit, že podněty zákazníků společnosti Kaufland zpracovává Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit na telefonním čísle 800 165 894 nebo prostřednictvím e-mailu kontakt@kaufland.cz. Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření spotřebitele.