Počet nahlášených stížností: | 616 |
Z toho za letošní rok: | 10 |
Stále v řešení: | 4 |
Dobrý den, včera jsme v KAUFLAND Zlín-Čepkov, Tyršovo nábř. 5496 koupili v 16:50 h květáv "VE SLEVĚ", dnes o 19 hodin později jsme jej chtěli chystat na oběd. Zjitili jsme, že zaměstnanci Kauflandu dávají úmyslně do akcí plesnivou zeleninu. Jako i ovoce,což víme z předešlých nákupů. Evidentně identifikují plesivou várku zboží, a co nejde vidět dají s tzv. slevou do prodeje. Zboží už je samozřejmě plesnivé, ale člověk to zjistí až doma.
Je to hazardování se zdravím zákazníků kvůli 13 korunám. Společensky velmi škodlivé a nepřijatelné chování. Prosím, co se s tím dá dělat? Když jsem už jednou paní na informacích oznamoval, že mám podezření na pokus o postupné zabíjení zákazníků, hleděla na mě jako z jara. Ale za dva roky se evidentně nic nezměnilo.
Co dál? Jak to vymýtit? Můžete udělat něco konkrétně alespoň v tomto případě?
Děkuji, Vyorálek
květák plesnivý na několika místech, dle stadia již prodaný takto, dle "slevy" a opakujícího se vzorce chování se tak děje zcela úmyslně
nabídněte prosím na e-mail: ***
|
Tweet |
Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji reklamovat u prodávajícího. Spotřebitel by v tomto případě měl nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího (například výpisem z účtu atd.).
Pokud by se problém s jakostí potravin opakoval, mohl by spotřebitel rovněž zvážit podání podnětu Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která je dozorovým orgánem v oblasti kvality potravin rostlinného původu.
Vážený zákazníku,
děkujeme za Váš podnět.
Dovolujeme si Vám sdělit, že podněty zákazníků společnosti Kaufland zpracovává Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit na telefonním čísle 800 165 894 nebo prostřednictvím e-mailu kontakt@kaufland.cz. Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika.