Společnost


Aradea s.r.o.

Počet nahlášených stížností:61
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

85%
15%
Toto skore je založeno na 7 stížnostech.

#8259Neuznaná reklamace, nechtějí vrátit telefon

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 17 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.11.2015, před 5 lety

Jana Pařízková

Znění stížnosti

Dne 11.6. 2015 jsem od firmy Gigamall - AROl zakoupila mobilní telefon Xiaomi Redmi2 za cenu (i s poštovném) 3985,- kč. Po měsicí použivání se začal zasekávat, vyvolávat samovolně tel.čísla. Stav se zhoršoval. Proto jsem ho koncem září poslala na reklamaci. Reklamaci přijali dne 6.10. 2015
s tím, že ji vyřídí do 30 dnů. Včera po urgencích mailem i telefonem (to trvalo déle než půl hodiny než se jim dalo dovolat) slíbili včasné vyřízení. Dnes mi byl zaslán email, že reklamace bohužel nebyla uznána. Dle vyjádření technika závada musela být způsobena neopatrným zacházením. A dotaz zda chci telefon zaslat poštou a nebo zda si ho osobně vyzvednu. Napsala jsem jim email, že si pro tel. zajedu ať pošlou adresu kde ho mám vyzvednout. Žádná odpověď. Po opět dlouhém a vytrvalém vyzvánění mi po 20 min telefon zvedli. Na dotaz kam si mám pro tel. přijet mi bylo sděleno že nikam, že ho ještě nemají! at vydržím, že mi dají vědět, kdy si pro něj mohu zajet. Na adresu Bavorská 856, Praha 5. Řekla jsem jim, že to je již po 30 dnech od podání reklamace a že budu chtít vrátit peníze. Na to mi řekla že na to nemám právo. Na telefon se 100% ani nepodívali!! Jinak nemohou napsat, že je závada způsobena neopatrným zacházením. Toto je vada softwaru!. Prosím vás o radu. Nemám ani peníze ani telefon!

Děkuji Jana Pařízková


Produkt

Xiaomi redmi 2 4G LTE, bílý


Požadované řešení

vrácení plné kupní částky.
nebo alespoň vrácení telefonu!! nepoškozeného (dočetla jsem se, na heuréce, že vracejí poškozené telefony) bohužel jsem si četla recenze až po této nemilé zkušenosti.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.11.2015 10:22, před 5 lety

Lhůta pro vyřízení reklamace činí dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele 30 dní, nedohodne-li se podnikatel se spotřebitelem prokazatelně na lhůtě delší. Marné uplynutí této lhůty zakládá právní fikci podstatného porušení smlouvy, a spotřebitel má dle § 2002 odst. 1 občanského zákoníku právo od smlouvy odstoupit.

Tato lhůta se dle rozsudku Nejvyššího soudu ČR spis. zn. 33 Cdo 3228/2009 ze dne 27. 7. 2011 vztahuje také na povinnost prodávajícího informovat spotřebitele o vyřízení reklamace.

To znamená, že podnikatel je povinen nejpozději 30. den po uplatnění reklamace mít zboží pro spotřebitele připravené k vyzvednutí na prodejně a zároveň jej musí o ukončení reklamačního řízení informovat. Občanský zákoník říká, že má-li se právo vykonat nebo povinnost splnit v určitý den nebo do určitého dne, vyžaduje se, aby se tak stalo v obvyklou denní dobu, ledaže něco jiného plyne ze zvyklostí, ze zavedené praxe stran, popřípadě ze zvláštních okolností případu. Postačí tedy, pokud bude zboží připraveno na prodejně v průběhu běžných otevíracích hodin.

V případě, že jde o reklamaci, kterou lze uplatnit pouze prostřednictvím poštovních služeb, považujeme reklamační řízení za vyřízené dnem odeslání zboží zpět zákazníkovi.

Odstoupení je vhodné zaslat doporučeně, nejlépe s dodejkou, a shrnout v něm podstatné body související s uplatněním reklamace a doložit, že reklamace byly uplatněna. Vzor odstoupení od smlouvy a další informace jsou dostupné na https://www.dtest.cz/clanek-3281/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-pro-marne-uplynuti-lhuty-k-vyrizeni-reklamace.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.1.2016 19:09, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.