Společnost


Smart Advert LP

Počet nahlášených stížností:10
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

0 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (0 z 10)

#82592Cordyceps pulse

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

15 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.07.2025, před 16 dny

Dana Hermanska

Znění stížnosti

Zakoupila jsem přes eshop tablety CORDYCEPS pulse. Myslela jsem, že když tablety doporučuje MUDr. Prymula, který vypráví příběh svého otce, který měl problémy s klouby, tak jsem je objednala pro mého 90 dědu. Když mi došly tablety, tak se mi nezdálo balení, které bylo třikrát větší, jak obsah. V obalu chyběla příbalová informace pro pacienta. Když zase na mě vyskočila reklama na přípravek na cévy, které také vynalezl MUDr. Prymula opět na příběhu své tentokrát matky ....... Takže podvod. Jsou tu zase šmejdi, kteří vědí, že lidi mají problémy s klouby, cévy apod. Naštěstí jsem vyhodila 2000,- Kč, ale dědovi jsem je nepodávala. Myslím, že by se léky po online neměly distribuovat.
Přesto, že je mi 68, tak jsem se nechala napálit. Telefon byl ze Slovenska 911327192.


Požadované řešení

Měla by se tím zabývat PČR


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.7.2025 09:38, před 12 dny

Vzhledem k tomu, že se o společnosti nedají dohledat žádné informace, je pravděpodobné, že se jedná o podvodnou stránku. Spotřebitel se může s podnětem obrátit na Českou obchodní inspekci. Pokud se spotřebitel domnívá, že došlo k trestnému činu, může se také obrátit na orgány činné v trestním řízení (např. Policii ČR).

V daném případě spotřebitel neví, s kým uzavírá kupní smlouvu a vůči komu může nárokovat svá práva. Z tohoto důvodu je šance na uplatnění práva minimální.

Před využitím e-shopů a zaplacením spotřebitelům doporučujeme, aby si zjistili podstatné informace (jako jsou provozovatel e-shopu, zda je možné věc vrátit, jakým způsobem, na jakou adresu apod.) a ověřili si e-shop či prodávajícího, což lze učinit např. na určitých recenzních portálech.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.