Společnost


PT servis konzervárna spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

0 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (0 z 1)

#82594Zavádějící info na obale

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 20 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
20.07.2025, před 4 měsíci

Antonín Šiller

Znění stížnosti

Dobrý den,

zakoupila jsem produkt společnosti PT-SERVIS TÁbor a to konzervu, kde je napsáno "krůtí maso ve vlastní šťávě". K mému překvapení jsem při konzumaci (nikoliv masa, ale jakési nehomogenní hmoty) zjistila, že šedesát procent(!!!) obsahu balení je cokoliv jiného, jen ne deklarované krůtí maso. Můžete mi tuto dle mého názoru klamavou praktiku vysvětlit? Jestli je tedy možno tuto past na zákazníka jakkoli obhájit. S pozdravem Hana Nová


Požadované řešení

Samozřejmě úprava obalů všech produktů společnosti, kde by takováto situca pro zákazníka (velký rozdíl mezi názvem výrobku a jeho opravdovým složením) nemohla nastat, jelikož zákazník tímto způsobem přichází a peníze.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.7.2025 16:30, před 4 měsíci

Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 1169/2011 ze dne 25. října 2011 o poskytování informací o potravinách spotřebitelům mimo jiné stanovuje, že veškeré informace, které jsou na potravinách uvedeny, musí být pravdivé a nesmí uvádět spotřebitele v omyl.

Za informace o potravině odpovídá provozovatel potravinářského podniku, pod jehož jménem nebo obchodním názvem je potravina uváděna na trh, a není-li usazen v Unii, dovozce potraviny na trh Unie dle čl. 8 výše uvedeného nařízení.

Pokud se spotřebitel domnívá, že se v konkrétním případě jedná o špatně označený produkt, může podat podnět ke kontrole Státní veterinární správě, k tomu lze využít následujícího odkazu: https://www.svscr.cz/kontaktni-formular/

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.9.2025 15:49, před 2 měsíci

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.10.2025 09:33, před měsícem

Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.