Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
zakoupila jsem produkt společnosti PT-SERVIS TÁbor a to konzervu, kde je napsáno "krůtí maso ve vlastní šťávě". K mému překvapení jsem při konzumaci (nikoliv masa, ale jakési nehomogenní hmoty) zjistila, že šedesát procent(!!!) obsahu balení je cokoliv jiného, jen ne deklarované krůtí maso. Můžete mi tuto dle mého názoru klamavou praktiku vysvětlit? Jestli je tedy možno tuto past na zákazníka jakkoli obhájit. S pozdravem Hana Nová
Samozřejmě úprava obalů všech produktů společnosti, kde by takováto situca pro zákazníka (velký rozdíl mezi názvem výrobku a jeho opravdovým složením) nemohla nastat, jelikož zákazník tímto způsobem přichází a peníze.
|
Tweet |
Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 1169/2011 ze dne 25. října 2011 o poskytování informací o potravinách spotřebitelům mimo jiné stanovuje, že veškeré informace, které jsou na potravinách uvedeny, musí být pravdivé a nesmí uvádět spotřebitele v omyl.
Za informace o potravině odpovídá provozovatel potravinářského podniku, pod jehož jménem nebo obchodním názvem je potravina uváděna na trh, a není-li usazen v Unii, dovozce potraviny na trh Unie dle čl. 8 výše uvedeného nařízení.
Pokud se spotřebitel domnívá, že se v konkrétním případě jedná o špatně označený produkt, může podat podnět ke kontrole Státní veterinární správě, k tomu lze využít následujícího odkazu: https://www.svscr.cz/kontaktni-formular/