Počet nahlášených stížností: | 112 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 0 |
Příšerné ubytování, v Řecku jsme byli mockrát, nevyhledáváme žádné luxusní hotely, ale alespoň trocha hygieny by být mohla. Hned po příletu nám byla nabídnuta vlhká sklepní kóje, opravdu děsivé!!! Tady nechcete s dětmi být ani hodinu, natož pak týden. Po důrazném promluvení s recepcí nám byl nabídnut "pokoj" pro dva dospělé a 2 děti. Tady nás uvítala shnilá matrace na rozvrzané přistýlce. Až po půlce pobytu jsme dostali pokoj s dvěma ložnicemi, který jsme měli objednaný a uhrazený.
Po rozhovoru s delegátkou, ať nám hotel vrátí část peněz za ubytování, které jsme si neobjednali, nám bylo nabídnuto auto na den zdarma.
Třešničkou na dortu byla přítomnost švábů v komplexu resortu i na pokoji!!!
Touto recencí budu varovat všechny, kdo se rozmýšlí nad tímto ubytováním, recenzi uveřením všude, protože každý si zaslouží důstojnou dovolenou, jakou si zaplatí, ne aby dítě spalo na OSB desce s vlhkou matrací!! Řešení plesnivé matrace: dát na ni další matraci neberu jako řešení.
Vy, jako CK Blue Style si musíte ověřit, jaké ubytování mají v nabídce. Takové fotografie, co máte na internetu ani náhodou neodpovídají realitě! Pouze zděšení a zlost!!!
Tomanová Zuzana
Kontaktujte mě co nejrychleji. Tel: ***
CS č. ***
Vrácení peněz ze strany CK
|
Tweet |
Měl-li zájezd vady, vytkl-li je spotřebitel bez zbytečného odkladu a určil-li k tomu přiměřenou lhůtu k odstranění vady, má spotřebitel dle § 2540 občanského zákoníku právo na slevu z ceny ve výši přiměřené rozsahu a trvání vad. Zájezd má vadu, není-li některá ze služeb poskytována v souladu se smlouvou dle § 2537 odst. 1 občanského zákoníku. Existenci vad je nutné doložit (např. foto nebo video záznam).
V souladu s ustanovením § 2537 odst. 2 zákona č.89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále jen "občanský zákoník"), je třeba vytknout vadu pořadateli zájezdu bez zbytečného odkladu, což se nejčastěji řeší prostřednictvím přiděleného delegáta, s kterým je nutno sepsat zápis o vadě zájezdu, kterým pak bude spotřebitel po návratu argumentovat u pořadatele zájezdu jako takového a požadovat slevu z ceny zájezdu v souladu s ustanovením § 2540 odst. 1 občanského zákoníku.
Spotřebitelům v takové situaci doporučujeme podat písemnou reklamaci zájezdu s nárokem na slevu po návratu z dovolené, jak spotřebitel již učinil. Právo na slevu se promlčí nejdříve za dva roky, ale reklamaci je nutné uplatnit co nejdříve po návratu. Na vyřízení reklamace má cestovní kancelář 30 kalendářních dnů. Pokud reklamaci zamítne, může spotřebitel reklamaci rozporovat.
Pro výpočet výše nároku (procentuální slevy) je možné využít tzv. Frankfurtskou tabulku slev. Tabulka není právně závazná, jedná se spíše o pomocné vodítko. Zde je k dispozici ke stažení: http://www.evropskyspotrebitel.cz/files/frankfurtska-tabulka.pdf.
Jestliže byla reklamace společností zamítnuta, nebo spotřebitel nesouhlasí s výší kompenzace, je vhodné se se společností nejprve dohodnout. V takovém případě doporučujeme spotřebiteli zaslat písemný nesouhlas s vyřízením reklamace ve formě doporučeného dopisu (tzv. na dodejku) pořadateli zájezdu a požádat jej o opětovné posouzení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://coi.gov.cz/informace-o-adr/.
Společnost odmítla spolupráci a požádala nás o předávání následující zprávy:
Společnost Blue Style a.s. si váží každého podnětu spotřebitelů. K urychlení vyřízení jejich požadavků doporučuje všem cestujícím postupovat podle dokumentu Reklamační řádu a ITQ. Jsou-li spotřebitelé přesvědčení, že mezi nimi a podnikatelem existuje spor o některém jejich nároku, mohou se pokusit uplatnit tento nárok u subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů (např. u České obchodní inspekce), případně také u soudu. Stížnosti a podněty, které nejsou reklamací nebo sporným nárokem, je možné též zaslat společnosti Blue Style a.s. na adresu c.service@blue-style.cz přímo. Všechny podněty a stížnosti budou zpracovány a vyřízeny podle jejich významu v souladu se zákonem.
Stížnost tímto uzavíráme.