Společnost


Playtheque (Telfeed BV)

Počet nahlášených stížností:16
Z toho za letošní rok:4
Stále v řešení:4
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

6.3 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (1 z 16)

#82634Stiznost na ATS Praha + Telfeed B.V. za nevedome predplaceni sluzby Appiland

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

9 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.07.2025, před 10 dny

David Kuklínek

Znění stížnosti

Doslo k nevedomeho objednani predplacene sluzby, za kterou bylo uctovano 4x99K.
Spolecnost ATS Praha se distancuje od reklamace, protoze je udajne pouze sprostredkovatel, nikoli provozovatel, a penize jsou hrazeny spolecnosti Telfeed B.V.
Spolecnost ATS Praha me odkazala na to vznest reklamaci na pofiderni email "acz@e-help.cc". S tim, ze potvrzovaci SMS o zakoupeni sluzby mohly skoncit ve slozce SPAM (za me dodavam, ze asi z nejakeho duvodu...).


Produkt

Appiland


Požadované řešení

Nedoslo k chtenemu a vedomemu objednani teto sluzby, tudiz nepovazuji uctovani penez za danou sluzbu za opravnene.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.7.2025 15:43, před 10 dny

Pokud jsou stěžovateli strhávány peníze a on netuší za co, existuje jednoduchá rada, jak službu zrušit okamžitě. Nemusí ani znát konkrétního poskytovatele, všichni poskytovatelé těchto služeb jsou totiž povinni reagovat na zrušení předplatného formou SMS s textem „STOP“ na pětimístné číslo služby. Toto číslo je shodné s prvními pěti číslicemi telefonního čísla, ze kterého byla SMS odeslána.

V tomto případě je možné o zrušení požádat i skrze internetové stránky (zde: https://cz.playtheque.com/unsubscription?gclid=Cj0KCQjw7PCjBhDwARIsANo7CgkCCRWLbTr9-pHGUdYhgQiDrpkQDQmDYjKKwUUyIo7HlOYvmKl7RJkaAsK7EALw_wcB).

Více informací lze nalézt zde: https://www.dtest.cz/clanek-9764/nastrahy-plateb-mobilem.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem v Nizozemí), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek evropskyspotrebitel.gov.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska, přičemž spolupracuje také s mezinárodním spotřebitelským centrem Spojeného království.
Před samotným podáním je vhodné prostudovat informace zde: https://evropskyspotrebitel.gov.cz/co-udelat-nez-nas-kontaktujete/.

Kontakty na ESC ČR:
adresa: Gorazdova 24, 120 00 Praha 2
e-mail: ECCNET-CZ@ec.europa.eu
telefon: 296 366 155
evropskyspotrebitel.gov.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.