Společnost


Elektro Specialist s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

0 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (0 z 1)

#82638Sušička Beko oprava

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

10 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.07.2025, před 11 dny

Lucie Klimentová

Znění stížnosti

Rozbitá sušička Beko. Závada špatně sušící. Pan přijel na servis. Že prý jen výměna válečků a poběží jako nová. Odhad ceny opravy 4-6 tis. Souhlasila jsem. Susicku potřebuji. Za diagnostiku si řekl 1000 czk v hotovosti na místě. Řekla jsem,že odečte z ceny opravy. Chtěl hned. Jestli si nemůžu půjčit od souseda. Takže jsme to udělali QR kódem. Pozadovala jsem protokol předem na odvoz na servis. Prý bez obav. Dojel a dalmmi další daňový doklad,kde jen napsal odvoz na servis. Po odvozu znova diagnostika. Opravu jsem potvrdila sms. Pak mi volal znovu,zenpri rozebrání sušičky tam technik našel něco dalšího. Neustále nové a nove "záhadné zavady". Pozadovanou fotodokumentaci ani protokol doteď nemám. Sušičku rozbili. Měli dovézt. Dnes se nedovolal,tak ji odvezli na servis zpět a požadují,abychom si ji vyzvedli. Bez záruky, ze je opravena.pokud ji partner u převezme u nich,jakákoliv závada již půjde za námi.


Požadované řešení

Dovoz k odborné expertýze


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.7.2025 10:39, před 2 dny

Z popisu stížnosti vyplývá, že mezi stranami byla sjednána smlouva o dílo. Dílem se dle občanského zákoníku rozumí zhotovení určité věci, nespadá-li pod kupní smlouvu, a dále údržba, oprava nebo úprava věci, nebo činnost s jiným výsledkem.

Pro smlouvu o dílo platí, že cena díla je ujednána dostatečně určitě, je-li dohodnut alespoň způsob jejího určení, anebo je-li určena alespoň odhadem. Mají-li strany vůli uzavřít smlouvu bez určení ceny díla, platí za ujednanou cena placená za totéž nebo srovnatelné dílo v době uzavření smlouvy a za obdobných smluvních podmínek.

U smlouvy o dílo je v tomto případě rozhodující, jakým způsobem byla cena díla určena, což z popisu stížnosti nevyplývá. Více informací o této problematice se spotřebitelé mohou dočíst v našem článku na https://www.dtest.cz/clanek-10974/smlouva-o-dilo.

K poškození pračky:
V souladu s ustanovením § 2944 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, za poškození, ztrátu nebo zničení věci odpovídá ten, kdo ji převezme za účelem splnění své povinnosti ze smlouvy. Není rozhodné, jak ke škodě došlo, jestli někdo porušil povinnost nebo ne, zda se tak stalo při vlastním plnění závazku nebo při přepravě či skladování věci.

Dle § 2951 odst. 1 občanského zákoníku se škoda nahrazuje uvedením do předešlého stavu. Není-li to dobře možné, anebo žádá-li to poškozený, hradí se škoda v penězích. Při určení výše škody na věci se vychází z její obvyklé ceny v době poškození a zohlední se, co poškozený musí k obnovení nebo nahrazení funkce věci účelně vynaložit dle § 2969 odst. 1 občanského zákoníku.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://coi.gov.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.