Počet nahlášených stížností: | 1246 |
Z toho za letošní rok: | 16 |
Stále v řešení: | 14 |
Už víc než týden mi PPL drží balík v EKOBOXU, ke kterému se prostě NEDÁ dostat, protože prý nebyla zaplacená dobírka. Což je naprostá LEŽ – zaplaceno bylo hned! Ale balík zůstává uvězněný v boxu a já se k němu nedostanu.
Každodenní volání na zákaznickou linku? Jedno velké zoufalství. Zaměstnanci absolutně NEVĚDÍ, co dělají – každý říká něco jiného, žádné řešení, žádná odpovědnost. Jen dokola „čekejte, přijde SMS“… SMS samozřejmě nikdy nepřišla.
Po týdnu trapného kolotoče jsem se konečně dovolala jedinému člověku, který se opravdu snažil pomoct. Pán byl ochotný, věděl, co dělá, a přiznal, že zásilka byla špatně zadaná už od začátku. Situaci začal řešit a slíbil, že balík dostanu co nejdřív. Teď už jen sedím a doufám, protože bohužel není čas objednat jiný dárek. A tohle měl být dárek ke kulatinám.
Balík leží v boxu, peníze má PPL, já nemám nic.
Zákaznická linka? Jedna velká tragédie.
Totální neschopnost, chaos, nekompetence.
Ztráta času, nervů a důvěry.
Kdyby mi hned někdo přiznal, že to nezvládnou vyřešit, mohla jsem situaci zachránit. Ale takhle mi PPL doslova zničilo plánovaný dárek.
Za mě nikdy víc. Doporučuji se jim zdaleka vyhnout.
Zaměstnant schopné lidi, kteří umí řešit situaci !!
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti PPL CZ s.r.o. prostřednictvím kontaktního formuláře, který spotřebitel nalezne na webové adrese: https://www.ppl.cz/kontaktni-formular.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.