Počet nahlášených stížností: | 3 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 1 |
Nepřiměřené jednání vůči nezletilé osobě, neochota přijmout jiné formy ověření totožnosti. Vyhrožování policií. Ukázala jsem mu svůj doklad totožnosti na mobilu, ale odmítal přijmout doklad touto formou a odmítal spolupracovat a situaci klidně řešit. Následně jsem zavolala svému zákonnému zástupci, chvíli spolu mluvili, ale po velmi krátké chvílí mobil agresivně položil a odmítal dále diskutovat a situaci řešit. Vyhrožoval policií i přes snahu o vyřešení situace.
Arriva expres R 1147, V.B.
Podle mého názoru jednání nebylo přiměřené a velmi agresivní, proto požaduji vrácení peněz a vyhození pana V. B. ze své práce.
|
Tweet |
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Společnost ve svých přepravních podmínkách uvádí, že pro účely uplatnění některé slevy jsou cestující povinni nárok na slevu prokázat následujícím způsobem:
- děti ve věku 15-17 let včetně jakýmkoliv platným průkazem opatřeným datem narození,
- žáci a studenti ve věku 18 až 25 let včetně platným žákovským průkazem nebo průkazem ISIC.
Jestliže cestující jedním z uvedených způsobů prokáže, že mu sleva náleží, a podnikatel mu bude přesto účtovat plnou cenu, jednalo by se na straně podnikatele o bezdůvodné obohacení (ve smyslu § 2991 a násl. občanského zákoníku). Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Dle smluvních přepravních podmínek společnosti veškeré stížnosti, připomínky a podněty mohou cestující uplatnit prostřednictvím:
- e-mailu: info@arriva.cz,
- formuláře dostupného zde: https://www.arriva.cz/kontakty/napiste-nam,
- zákaznické linky ARRIVA na tel. č. 725 100 725,
- písemně na adrese: Křižíkova 148/34, 186 00 Praha.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://coi.gov.cz/informace-o-adr/.