Společnost


ČSAD MHD Kladno a.s.

Počet nahlášených stížností:102
Z toho za letošní rok:16
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

1 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (1 z 102)

#82671Autobus nezastavil ve stanici

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

6 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.07.2025, před 7 dny

Magdaléna Šafářová

Znění stížnosti

25.7. 2025, linka 324, odjezd ze zastávky K Letišti v 19:17. Řidič zastávkou projel a nezastavil, aby dal lidem možnost nastoupit. Zastávka neni na znamení.


Požadované řešení

Upozornění řidičům


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.7.2025 12:05, před 2 dny

Stížnost vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.

Kontakty na společnost ČSAD MHD Kladno a.s. nalezne spotřebitel na webové adrese: https://www.arriva.cz/cs/o-spolecnosti/dcerine-spolecnosti/csad-mhd-kladno/kontakty.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.