Společnost


Aradea s.r.o.

Počet nahlášených stížností:61
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

85%
15%
Toto skore je založeno na 7 stížnostech.

#8268Xiaomi redmi 1s

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 16 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.11.2015, před 8 lety

Petr Straka

Znění stížnosti

Dobrý den,

v listopadu 2014 jsem zakoupil manželce mobilní telefon u společnosti Arol s.r.o. Od začátku se mobil sám vypínal, tak jsme jej poslali na reklamaci. Společnost vyřešila reklamaci po termínu, odmítla vrátit peníze. Nicméně opravený mobil se vůbec nezapnul a ve spodní části, kde se připojuje adaptér se extrémně přehříval. U druhé reklamace už začal být problém, nechtěli ji uznat, že si to manželka způsobila sama. Odpověděl jsem jim, že mobil nechám opravit u jiného servisu a pokud se prokáže pochybení ze strany Arolu, tak budu řešit situaci právní cestou.
Aby toho nebylo málo, tak zaslaný mobil fungoval pouze, když byl zapojený v nabíječce. Zaslal jsem jej zpět - po 35 dnech jsem napsal email, že bych chtěl vrátit peníze. Bylo mi odpovězeno, že žádnou reklamaci na mé jméno registrovanou nemají....po mobilu se slehla zem. Na další mé emaily nereagují. Co bych měl dělat?


Produkt

smartphone Xiaomi redmi 1s


Požadované řešení

Uznání reklamace a navrácení peněz.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému