Počet nahlášených stížností: | 133 |
Z toho za letošní rok: | 6 |
Stále v řešení: | 6 |
U CK Invia jsme měli zaplaceného delegáta, ale za celý pobyt nebyl vůbec k dispozici, ani zájem o nějaký den, kdy by byl k dispozici ohledně veškerých informací….Cena zájezdu byla navýšena právě za delegáta a informace jmse si museli nakonec vyřizovat přes email a poté s polským delegátem, proto bychom chtěli náhradu na delegáta, který bylúčtován ck Invia Teplice. Předem děkujeme za kladné vyřízení Reichenbachova a p.Fickova
Navrácení peněz za delegáta
|
Tweet |
Podle § 2537 odst. 2 musí zákazník vadu zájezdu vytknout bez zbytečného odkladu pořadateli zájezdu. Vadou zájezdu se přitom rozumí situace, kdy některá ze služeb cestovního ruchu zahrnutých do zájezdu není poskytována v souladu se smlouvou.
Spotřebitel může podat písemnou reklamaci zájezdu s nárokem na slevu po návratu z dovolené. Právo na slevu se promlčí nejdříve za dva roky, ale reklamaci je nutné uplatnit co nejdříve po návratu. Na její vyřízení má cestovní kancelář 30 kalendářních dnů.
Obchodník je povinen přijmout reklamaci. V návaznosti na to je povinen spotřebiteli vydat písemné potvrzení o tom, kdy spotřebitel právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje.
S reklamací je třeba kontaktovat přímo danou společnost, nejlépe telefonicky nebo prostřednictvím e-mailu.
Jestliže bude reklamace zamítnuta nebo spotřebitel nesouhlasí s výší kompenzace, je vhodné se s podnikatelem nejprve dohodnout. V takovém případě doporučujeme zaslat podnikateli písemný nesouhlas s vyřízením reklamace ve formě doporučeného dopisu (tzv. na dodejku) a požádat ho o opětovné posouzení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://coi.gov.cz/informace-o-adr/.