Společnost


Invia.cz, a.s.

Počet nahlášených stížností:133
Z toho za letošní rok:6
Stále v řešení:6
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

6.8 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (9 z 133)

#82685Delegát

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

5 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.07.2025, před 6 dny

Lucie Reichenbachova

Znění stížnosti

U CK Invia jsme měli zaplaceného delegáta, ale za celý pobyt nebyl vůbec k dispozici, ani zájem o nějaký den, kdy by byl k dispozici ohledně veškerých informací….Cena zájezdu byla navýšena právě za delegáta a informace jmse si museli nakonec vyřizovat přes email a poté s polským delegátem, proto bychom chtěli náhradu na delegáta, který bylúčtován ck Invia Teplice. Předem děkujeme za kladné vyřízení Reichenbachova a p.Fickova


Požadované řešení

Navrácení peněz za delegáta


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.7.2025 13:58, včera

Podle § 2537 odst. 2 musí zákazník vadu zájezdu vytknout bez zbytečného odkladu pořadateli zájezdu. Vadou zájezdu se přitom rozumí situace, kdy některá ze služeb cestovního ruchu zahrnutých do zájezdu není poskytována v souladu se smlouvou.

Spotřebitel může podat písemnou reklamaci zájezdu s nárokem na slevu po návratu z dovolené. Právo na slevu se promlčí nejdříve za dva roky, ale reklamaci je nutné uplatnit co nejdříve po návratu. Na její vyřízení má cestovní kancelář 30 kalendářních dnů.

Obchodník je povinen přijmout reklamaci. V návaznosti na to je povinen spotřebiteli vydat písemné potvrzení o tom, kdy spotřebitel právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje.

S reklamací je třeba kontaktovat přímo danou společnost, nejlépe telefonicky nebo prostřednictvím e-mailu.

Jestliže bude reklamace zamítnuta nebo spotřebitel nesouhlasí s výší kompenzace, je vhodné se s podnikatelem nejprve dohodnout. V takovém případě doporučujeme zaslat podnikateli písemný nesouhlas s vyřízením reklamace ve formě doporučeného dopisu (tzv. na dodejku) a požádat ho o opětovné posouzení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://coi.gov.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.