Společnost


TelfeedBV

Počet nahlášených stížností:27
Z toho za letošní rok:14
Stále v řešení:18
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

29.6 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (8 z 27)

Hodnocení spokojenosti

80%
20%
Uvedená procenta vychází z 5 hodnocení od spotřebitelů help

#82686Neopávněně naúčtovaný poplatek

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 měsíce 21 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.07.2025, před 4 měsíci

Martin Jiříček

Znění stížnosti

Od 31.5.2025 do 19.7.2025 každou sobotu byl přes T-mobile zůčtován na mobilním čísle *** nevyžádaný a neoprávněný poplatek ve výši 99,- kč týdně. To je celkem 8x99,-= 792,- Kč. Žádám o navrácení této částky. Děkuji


Produkt

Nevyžádaná podvodná SMS, která byla skrytá ve spemu.


Požadované řešení

Navrácení platby. Dle těchto stránek a jiných informací na internetu je tato podvodná praktika této firmy asi normální.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.7.2025 15:32, před 4 měsíci

Pokud jsou stěžovateli strhávány peníze a on netuší za co, existuje jednoduchá rada, jak službu zrušit okamžitě. Nemusí ani znát konkrétního poskytovatele, všichni poskytovatelé těchto služeb jsou totiž povinni reagovat na zrušení předplatného formou SMS s textem „STOP“ na pětimístné číslo služby. Toto číslo je shodné s prvními pěti číslicemi telefonního čísla, ze kterého byla SMS odeslána.

V tomto případě je možné o zrušení požádat i skrze internetové stránky (zde: https://cz.playtheque.com/unsubscription?gclid=Cj0KCQjw7PCjBhDwARIsANo7CgkCCRWLbTr9-pHGUdYhgQiDrpkQDQmDYjKKwUUyIo7HlOYvmKl7RJkaAsK7EALw_wcB).

Více informací lze nalézt zde: https://www.dtest.cz/clanek-9764/nastrahy-plateb-mobilem.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem v Nizozemí), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek evropskyspotrebitel.gov.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska, přičemž spolupracuje také s mezinárodním spotřebitelským centrem Spojeného království.
Před samotným podáním je vhodné prostudovat informace zde: https://evropskyspotrebitel.gov.cz/co-udelat-nez-nas-kontaktujete/.

Kontakty na ESC ČR:
adresa: Gorazdova 24, 120 00 Praha 2
e-mail: ECCNET-CZ@ec.europa.eu
telefon: 296 366 155
evropskyspotrebitel.gov.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.9.2025 13:32, před 3 měsíci

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
3.10.2025 09:46, před měsícem

Dobrý den,

Je nám líto, že naše služba nesplnila Vaše očekávání.

Aby se uživatelé mohli přihlásit k odběru naší služby, je nutné zadat své telefonní číslo na registrační stránce. Následně obdrží SMS s informací o ceně služby a svou objednávku potvrdí odpovědí „ANO“ na tuto zprávu. Technicky vzato neexistuje jiný způsob, jak předplatné aktivovat. Cena služby i způsoby zrušení předplatného jsou uvedeny při registraci a také v každé týdenní SMS.

Pokud se domníváte, že Vaše předplatné aktivoval někdo jiný, kdo měl přístup k Vašemu telefonu, náš tým podpory Vám může poskytnout aktivační údaje (záznamy SMS, IP adresu, user agent, reklamu, na kterou uživatel klikl atd.).

Pokud narazíte na potíže se zrušením předplatného pomocí SMS, můžete tak učinit také online na adrese https://unsubscribe-online.com (v nabídce vyberte češtinu).

V případě, že si přejete požádat o vrácení zaplacených poplatků, kontaktujte prosím náš tým podpory e-mailem na adrese cz@e-help.cc

S pozdravem
Tým zákaznické podpory

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.11.2025 13:52, před 14 dny

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
6.11.2025 08:45, před 14 dny


Martin Jiříček

Dobrý den, je to všechno pěkné, ale když tato správa spadne do nastaveného spemu, tak to nepomůže a poznáte to až ve výpisu vyúčtování. Viz příloha znění zprávy. Tohle by si měly ověřovat i společnosti, přes které jsou tyto podvodné zprávy zasílané a měly by za to břebrat i odpovědnost. Je to hnus. Děkuji

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.11.2025 15:28, před 9 dny

Děkujeme spotřebiteli za poskytnuté vyjádření.

Protože je spamový filtr nastavován na každém zařízení jednotlivě (případně přednastaven výrobcem zařízení či provozovatelem služeb), není možné po společnosti požadovat převzetí odpovědnosti. Spotřebiteli doporučujeme tento filtr upravit, aby předešel obdobným problémům.

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se mohla k výtce spotřebitele vyjádřit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
10.11.2025 16:24, před 9 dny

Dobrý den,
Po prošetření potvrzujeme, že plná náhrada byla již udělena v srpnu 2025.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.11.2025 12:23, před 8 dny

Děkujeme společnosti za poskytnutou informaci.

S ohledem na to, že se společnost k výtce nechtěla vyjádřit stížnost přeřazujeme na spotřebitele, aby mohl vrácení částky potvrdit a stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
13.11.2025 17:21, před 6 dny


Martin Jiříček

Společnost, ktérá poskytuje služby jiné společnosti, T-mobile a Společnost Advanced Telecom Services s.r.o. , by si měla ověřít co dělají, jinak si tady už opravdu může každý dělat co chce. Tady jse především o to , že tato sms byla postavená opačně " pokud se neozveš, tak plať " A ano, platby jsem sice dostal zpět, ale ne přes vás, ale s právní pomocí přímo na tu holanskou společnost a samozřejmě né zadarmo a plno času zbytečně. Tady je ještě co našla AI " Přehled od AI

Neotvírejte SMS za 99 korun, varoval úřad. Jenže to už je pozdě
Číslo 90311099 je spojeno s neoprávněným nebo podvodným strháváním poplatků ve výši 99 Kč, obvykle týdně. Společnost Advanced Telecom Services s.r.o. má být zodpovědná za tyto neautorizované platby, které jsou strhávány bez souhlasu uživatele. Pokud vám jsou peníze strhávány, je třeba kontaktovat svého mobilního operátora a zablokovat dané číslo, aby se předešlo dalším platbám, a případně zkusit získat vrácení peněz. "

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.11.2025 10:46, včera

Děkujeme spotřebiteli za poskytnuté informace. Na základě výše uvedeného uzavíráme stížnost s dosažením dohody stran.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.