| Počet nahlášených stížností: | 27 |
| Z toho za letošní rok: | 14 |
| Stále v řešení: | 18 |
80%
20%
Od 31.5.2025 do 19.7.2025 každou sobotu byl přes T-mobile zůčtován na mobilním čísle *** nevyžádaný a neoprávněný poplatek ve výši 99,- kč týdně. To je celkem 8x99,-= 792,- Kč. Žádám o navrácení této částky. Děkuji
Nevyžádaná podvodná SMS, která byla skrytá ve spemu.
Navrácení platby. Dle těchto stránek a jiných informací na internetu je tato podvodná praktika této firmy asi normální.
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Pokud jsou stěžovateli strhávány peníze a on netuší za co, existuje jednoduchá rada, jak službu zrušit okamžitě. Nemusí ani znát konkrétního poskytovatele, všichni poskytovatelé těchto služeb jsou totiž povinni reagovat na zrušení předplatného formou SMS s textem „STOP“ na pětimístné číslo služby. Toto číslo je shodné s prvními pěti číslicemi telefonního čísla, ze kterého byla SMS odeslána.
V tomto případě je možné o zrušení požádat i skrze internetové stránky (zde: https://cz.playtheque.com/unsubscription?gclid=Cj0KCQjw7PCjBhDwARIsANo7CgkCCRWLbTr9-pHGUdYhgQiDrpkQDQmDYjKKwUUyIo7HlOYvmKl7RJkaAsK7EALw_wcB).
Více informací lze nalézt zde: https://www.dtest.cz/clanek-9764/nastrahy-plateb-mobilem.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem v Nizozemí), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek evropskyspotrebitel.gov.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska, přičemž spolupracuje také s mezinárodním spotřebitelským centrem Spojeného království.
Před samotným podáním je vhodné prostudovat informace zde: https://evropskyspotrebitel.gov.cz/co-udelat-nez-nas-kontaktujete/.
Kontakty na ESC ČR:
adresa: Gorazdova 24, 120 00 Praha 2
e-mail: ECCNET-CZ@ec.europa.eu
telefon: 296 366 155
evropskyspotrebitel.gov.cz
Vyjádření dTestu
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Dobrý den,
Je nám líto, že naše služba nesplnila Vaše očekávání.
Aby se uživatelé mohli přihlásit k odběru naší služby, je nutné zadat své telefonní číslo na registrační stránce. Následně obdrží SMS s informací o ceně služby a svou objednávku potvrdí odpovědí „ANO“ na tuto zprávu. Technicky vzato neexistuje jiný způsob, jak předplatné aktivovat. Cena služby i způsoby zrušení předplatného jsou uvedeny při registraci a také v každé týdenní SMS.
Pokud se domníváte, že Vaše předplatné aktivoval někdo jiný, kdo měl přístup k Vašemu telefonu, náš tým podpory Vám může poskytnout aktivační údaje (záznamy SMS, IP adresu, user agent, reklamu, na kterou uživatel klikl atd.).
Pokud narazíte na potíže se zrušením předplatného pomocí SMS, můžete tak učinit také online na adrese https://unsubscribe-online.com (v nabídce vyberte češtinu).
V případě, že si přejete požádat o vrácení zaplacených poplatků, kontaktujte prosím náš tým podpory e-mailem na adrese cz@e-help.cc
S pozdravem
Tým zákaznické podpory
Vyjádření dTestu
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobrý den, je to všechno pěkné, ale když tato správa spadne do nastaveného spemu, tak to nepomůže a poznáte to až ve výpisu vyúčtování. Viz příloha znění zprávy. Tohle by si měly ověřovat i společnosti, přes které jsou tyto podvodné zprávy zasílané a měly by za to břebrat i odpovědnost. Je to hnus. Děkuji
Vyjádření dTestu
Děkujeme spotřebiteli za poskytnuté vyjádření.
Protože je spamový filtr nastavován na každém zařízení jednotlivě (případně přednastaven výrobcem zařízení či provozovatelem služeb), není možné po společnosti požadovat převzetí odpovědnosti. Spotřebiteli doporučujeme tento filtr upravit, aby předešel obdobným problémům.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se mohla k výtce spotřebitele vyjádřit.
Dobrý den,
Po prošetření potvrzujeme, že plná náhrada byla již udělena v srpnu 2025.
Vyjádření dTestu
Děkujeme společnosti za poskytnutou informaci.
S ohledem na to, že se společnost k výtce nechtěla vyjádřit stížnost přeřazujeme na spotřebitele, aby mohl vrácení částky potvrdit a stížnost uzavřít.
Společnost, ktérá poskytuje služby jiné společnosti, T-mobile a Společnost Advanced Telecom Services s.r.o. , by si měla ověřít co dělají, jinak si tady už opravdu může každý dělat co chce. Tady jse především o to , že tato sms byla postavená opačně " pokud se neozveš, tak plať " A ano, platby jsem sice dostal zpět, ale ne přes vás, ale s právní pomocí přímo na tu holanskou společnost a samozřejmě né zadarmo a plno času zbytečně. Tady je ještě co našla AI " Přehled od AI
Neotvírejte SMS za 99 korun, varoval úřad. Jenže to už je pozdě
Číslo 90311099 je spojeno s neoprávněným nebo podvodným strháváním poplatků ve výši 99 Kč, obvykle týdně. Společnost Advanced Telecom Services s.r.o. má být zodpovědná za tyto neautorizované platby, které jsou strhávány bez souhlasu uživatele. Pokud vám jsou peníze strhávány, je třeba kontaktovat svého mobilního operátora a zablokovat dané číslo, aby se předešlo dalším platbám, a případně zkusit získat vrácení peněz. "
Vyjádření dTestu
Děkujeme spotřebiteli za poskytnuté informace. Na základě výše uvedeného uzavíráme stížnost s dosažením dohody stran.