| Počet nahlášených stížností: | 5 |
| Z toho za letošní rok: | 1 |
| Stále v řešení: | 1 |
100%
0%
Puella mi rozleptala část pod zásobníkem nové pračky. Viz foto.
Prosím o možné řešení
Děkuji Oliva
Vyměna poškozené časti pokud je to mkožné,pokud ne finanční náhrada
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Pokud došlo k poškození pračky v důsledku užívání produktu, bylo by možné žádat náhradu škody. K tomu by však bylo třeba prokázat mimo jiné to, že škoda vznikla v důsledku užívání zboží.
Podle § 2951 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, platí, že škoda se nahrazuje uvedením do předešlého stavu. Není-li to dobře možné, anebo žádá-li to poškozený, hradí se škoda v penězích.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://coi.gov.cz/informace-o-adr/.
Vyjádření dTestu
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Dobrý den, 30.7 a 1.9. jsme psali do dTestu mail, pro poskytnutí bližších informací. Tyto maily lze doložit.
Ale bohužel se nikdo neozval, což je občasná praxe u této organizace.
Ano, někteří výrobci praček používají nekvalitní plasty a podobný problém může vzniknout. Naštěstí u drtivé většiny praček se toto neděje, kdyby to tak bylo, produkt už by se dávno nemohl prodávat a velké množství lidí by produkt nepoužívalo opakovaně i několik let.
Problém, který vám to způsobilo, nás mrzí.
Vyjádření dTestu
Děkujeme společnosti za poskytnuté vyjádření.
Žádáme o upřesnění, na kterou adresu e-maily směřovaly. Poslední komunikaci se společností v rámci e-mailové komunikace se službou VašeStížnosti.cz evidujeme 4. 12. 2024, přičemž další zprávu jsme již nedohledali. Více informací k této stížnosti však neevidujeme - v podobných případech proto doporučujeme, aby společnosti reagovaly přímo ke stížnosti, kde mohou vyzvat spotřebitele k doplnění dalších informací.
Z výše uvedeného důvodu přeřazujeme stížnost zpět na společnost.
Vyjádření dTestu
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.