Společnost


PUELLAvone s.r.o.

Počet nahlášených stížností:5
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

60 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (3 z 5)

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Uvedená procenta vychází z 1 hodnocení od spotřebitelů help

#82689Rozleptaná část pračky

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

3 měsíce 21 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
28.07.2025, před 4 měsíci

Michal Oliva

Znění stížnosti

Puella mi rozleptala část pod zásobníkem nové pračky. Viz foto.
Prosím o možné řešení

Děkuji Oliva


Požadované řešení

Vyměna poškozené časti pokud je to mkožné,pokud ne finanční náhrada


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.7.2025 16:48, před 4 měsíci

Pokud došlo k poškození pračky v důsledku užívání produktu, bylo by možné žádat náhradu škody. K tomu by však bylo třeba prokázat mimo jiné to, že škoda vznikla v důsledku užívání zboží.

Podle § 2951 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, platí, že škoda se nahrazuje uvedením do předešlého stavu. Není-li to dobře možné, anebo žádá-li to poškozený, hradí se škoda v penězích.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://coi.gov.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.9.2025 13:31, před 2 měsíci

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
8.9.2025 17:52, před 2 měsíci

Dobrý den, 30.7 a 1.9. jsme psali do dTestu mail, pro poskytnutí bližších informací. Tyto maily lze doložit.
Ale bohužel se nikdo neozval, což je občasná praxe u této organizace.

Ano, někteří výrobci praček používají nekvalitní plasty a podobný problém může vzniknout. Naštěstí u drtivé většiny praček se toto neděje, kdyby to tak bylo, produkt už by se dávno nemohl prodávat a velké množství lidí by produkt nepoužívalo opakovaně i několik let.
Problém, který vám to způsobilo, nás mrzí.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.10.2025 10:20, před měsícem

Děkujeme společnosti za poskytnuté vyjádření.

Žádáme o upřesnění, na kterou adresu e-maily směřovaly. Poslední komunikaci se společností v rámci e-mailové komunikace se službou VašeStížnosti.cz evidujeme 4. 12. 2024, přičemž další zprávu jsme již nedohledali. Více informací k této stížnosti však neevidujeme - v podobných případech proto doporučujeme, aby společnosti reagovaly přímo ke stížnosti, kde mohou vyzvat spotřebitele k doplnění dalších informací.

Z výše uvedeného důvodu přeřazujeme stížnost zpět na společnost.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.11.2025 09:01, před 6 dny

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.