| Počet nahlášených stížností: | 46 |
| Z toho za letošní rok: | 1 |
| Stále v řešení: | 0 |
57%
43%
U společnosti Leo Express jsem si zakoupila leo kredity v době, kdy jsem vlaky jezdila. Všechny kredity jsem nevyčerpala. Dnes již vlaky nejezdím a kredity mi neustále propadají, čímž přicházím o peníze. Dopravce tvrdí, že s tím nelze nic dělat, peníze vrátit odmítá.
Prosím o prověření situace. Děkuji
vrácení peněz
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Dle popisu došlo k zakoupení kreditů spotřebitelem. Podle našeho názoru je postup společnosti v souladu se zákonem.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://coi.gov.cz/informace-o-adr/.
Vyjádření dTestu
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Vyjádření dTestu
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.