Společnost


Leo Express Global a.s.

Počet nahlášených stížností:46
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

78.3 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (36 z 46)

Hodnocení spokojenosti

57%
43%
Uvedená procenta vychází z 7 hodnocení od spotřebitelů help

#82694Propadnutí kreditu, nevrácení peněz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 12 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
28.07.2025, před 4 měsíci

Adéla Burešová

Znění stížnosti

U společnosti Leo Express jsem si zakoupila leo kredity v době, kdy jsem vlaky jezdila. Všechny kredity jsem nevyčerpala. Dnes již vlaky nejezdím a kredity mi neustále propadají, čímž přicházím o peníze. Dopravce tvrdí, že s tím nelze nic dělat, peníze vrátit odmítá.
Prosím o prověření situace. Děkuji


Požadované řešení

vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.8.2025 16:25, před 4 měsíci

Dle popisu došlo k zakoupení kreditů spotřebitelem. Podle našeho názoru je postup společnosti v souladu se zákonem.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://coi.gov.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.9.2025 13:27, před 3 měsíci

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.10.2025 15:53, před měsícem

Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.