Počet nahlášených stížností: | 66 |
Z toho za letošní rok: | 19 |
Stále v řešení: | 15 |
Dobrý den,
v rámci vaši nabídky na servis oken včetně dodání dvou sítí proti hmyzu zdarma jsem si po vaší prohlídce objednala a zaplatila servis za u mě proběhl servis, ***, Zálohová faktura ***. Servis proběhl v květnu, sítě zdarma byly vyměřené a slíbené, nicméně dodané nebyly dodnes.
Dodání slíbených a vyměřených dvou sítí do oken.
|
Tweet |
V popsaném případě může spotřebitel trvat na dodání sítí proti hmyzu.
Jestliže společnost neměla v úmyslu zboží dodat, mohlo by se jednat o nekalou obchodní praktiku podle zákona o ochraně spotřebitele.
Spotřebitel, který má podezření, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.gov.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.gov.cz.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://coi.gov.cz/informace-o-adr/.
Spotřebitelka nás informovala, že se se společností domluvila na opětovném změření oken pro výrobu a následné dodání slíbených sítí.
Stížnost ponecháváme přeřazenou na společnost, aby mohla na stížnost reagovat.