Společnost


VOLITA GROUP CZ a.s.

Počet nahlášených stížností:67
Z toho za letošní rok:20
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

6 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (4 z 67)

#82697Nedodání zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 23 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.07.2025, před 5 měsíci

Makréta Červíčková

Znění stížnosti

Dobrý den,
v rámci vaši nabídky na servis oken včetně dodání dvou sítí proti hmyzu zdarma jsem si po vaší prohlídce objednala a zaplatila servis za u mě proběhl servis, ***, Zálohová faktura ***. Servis proběhl v květnu, sítě zdarma byly vyměřené a slíbené, nicméně dodané nebyly dodnes.


Požadované řešení

Dodání slíbených a vyměřených dvou sítí do oken.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.8.2025 12:10, před 4 měsíci

V popsaném případě může spotřebitel trvat na dodání sítí proti hmyzu.

Jestliže společnost neměla v úmyslu zboží dodat, mohlo by se jednat o nekalou obchodní praktiku podle zákona o ochraně spotřebitele.

Spotřebitel, který má podezření, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.gov.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.gov.cz.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://coi.gov.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.8.2025 16:15, před 4 měsíci

Spotřebitelka nás informovala, že se se společností domluvila na opětovném změření oken pro výrobu a následné dodání slíbených sítí.

Stížnost ponecháváme přeřazenou na společnost, aby mohla na stížnost reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.9.2025 11:31, před 3 měsíci

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.10.2025 08:53, před měsícem

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.