Společnost


Philip Morris ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:20
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

0 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (0 z 20)

#82700Stížnost na neplnění slibu ze strany IQOS – žádost o okamžité řešení

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

5 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
28.07.2025, před 5 dny

Martin musil

Znění stížnosti

Vážení,

obracím se na Vás s důraznou stížností na průběh mé nedávné zkušenosti s IQOS, která byla pro mě velmi frustrující a časově náročná.

Na základě komunikace s Vašimi hosteskami jsem se zúčastnil prezentace, vyplnil potřebné formuláře a tím se zaregistroval do Vašeho systému. Bylo mi jasně slíbeno, že mi bude zaslán voucher prostřednictvím SMS, na jehož základě si budu moci vyzvednout zařízení zdarma na některé z Vašich poboček.

Tento voucher mi nebyl doručen, ačkoliv jsem opakovaně ověřoval stav s Vaším týmem. Bylo mi sděleno, že se jedná o chybu systému, a že se mohu spolehnout, že vše bude napraveno. Bohužel se tak nestalo.

Navzdory tomu jsem se osobně dostavil na pobočku, kde byla moje registrace potvrzena, ale bez voucheru mi zařízení nebylo vydáno. Tím jsem ztratil další čas, a celá situace působí jako závažné selhání interní komunikace a systému.

Tímto Vás žádám o:

Okamžité vydání slíbeného voucheru nebo přímé vydání zařízení, které mi bylo přislíbeno.
Osobní kontakt kompetentní osoby, která se bude mým případem zabývat a zajistí nápravu.
Omluvu za vzniklé komplikace a ztrátu času.

Věřím, že společnost jako Philip Morris má zájem na férovém jednání se zákazníky a že tuto situaci neprodleně vyřešíte.

S pozdravem,
Musil


Produkt

nabidka zařízení za registraci


Požadované řešení

Okamžité vydání slíbeného voucheru nebo přímé vydání zařízení, které mi bylo přislíbeno.
Osobní kontakt kompetentní osoby, která se bude mým případem zabývat a zajistí nápravu.
Omluvu za vzniklé komplikace a ztrátu času.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.8.2025 15:44, včera

V souladu se zásadou smluvního práva pacta sunt servanda, jež je vyjádřena taktéž v § 3 odst. 2 písm. d) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, platí, že daný slib zavazuje a smlouvy mají být plněny. Jestliže se tedy společnost zavázala k tomu, že spotřebiteli vydá po splnění určitých podmínek zařízení, je povinna svůj závazek dodržet. V tomto případě společnost zavázal její zaměstnanec, který podle § 166 občanského zákoníku společnost zastupuje v rozsahu obvyklém vzhledem k zařazení nebo funkci.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://coi.gov.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.