Společnost


RegioJet a.s.

Počet nahlášených stížností:385
Z toho za letošní rok:17
Stále v řešení:16
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

0.3 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (1 z 385)

#827215 hodinové zpoždění, špatný přístup, drzý řidič

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

9 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.07.2025, před 10 dny

Ondřej Kraina

Znění stížnosti

25.7.2025 jsem byl na cestě do Berlína. Za Drážďanami řidič zastavil autobus u dálnice a nahlásil poruchu. 5 hodin trvalo než se něco začalo dít, nedostávali žádné informace, bez pití. Oprava nedorazila, jeli jsme dalším autobusem, kde bylo jen 11 míst. Otřesný zážitek a regio jet není na to připravený. Po stížnosti v pátek se nikdo neozval.


Produkt

Cesta do Berlína 25.07.2025...elektronická jízdenka ***


Požadované řešení

Kompenzace ve vrácení peněž


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.8.2025 14:10, před 3 dny

Výše kompenzace za zpoždění se odvíjí od doby zpoždění a od toho, zda bylo zpoždění zaviněné či nezaviněné dopravcem, tj. garance včasného příjezdu.

Více informací ohledně kompenzace za zpoždění u společnosti RegioJet nalezne spotřebitel zde: https://regiojet.cz/nase-jizdenky/garance.

Není-li služba ve sjednané kvalitě poskytnuta, doporučujeme spotřebiteli, aby dle článku XIV smluvních přepravních podmínek společnosti RegioJet a.s. uplatnil reklamaci. Reklamace z přepravy cestujících a zavazadel se podávají písemně na adresu sídla dopravce: STUDENT AGENCY, Dům pánů z Lipé, Náměstí Svobody 86/17, 602 00 Brno, telefonicky na čísle: 420 539 000 146, e-mailem: reditel@regiojet.cz, nebo osobně na jakékoliv pobočce STUDENT AGENCY/RegioJet. Reklamaci lze podat do 1 roku po uskutečnění jízdy na výše uvedených kontaktech.

Reklamaci je možné uplatnit i prostřednictvím formuláře na webové adrese: https://regiojet.cz/sluzby/vase-podnety.

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://coi.gov.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.