Počet nahlášených stížností: | 385 |
Z toho za letošní rok: | 17 |
Stále v řešení: | 16 |
25.7.2025 jsem byl na cestě do Berlína. Za Drážďanami řidič zastavil autobus u dálnice a nahlásil poruchu. 5 hodin trvalo než se něco začalo dít, nedostávali žádné informace, bez pití. Oprava nedorazila, jeli jsme dalším autobusem, kde bylo jen 11 míst. Otřesný zážitek a regio jet není na to připravený. Po stížnosti v pátek se nikdo neozval.
Cesta do Berlína 25.07.2025...elektronická jízdenka ***
Kompenzace ve vrácení peněž
|
Tweet |
Výše kompenzace za zpoždění se odvíjí od doby zpoždění a od toho, zda bylo zpoždění zaviněné či nezaviněné dopravcem, tj. garance včasného příjezdu.
Více informací ohledně kompenzace za zpoždění u společnosti RegioJet nalezne spotřebitel zde: https://regiojet.cz/nase-jizdenky/garance.
Není-li služba ve sjednané kvalitě poskytnuta, doporučujeme spotřebiteli, aby dle článku XIV smluvních přepravních podmínek společnosti RegioJet a.s. uplatnil reklamaci. Reklamace z přepravy cestujících a zavazadel se podávají písemně na adresu sídla dopravce: STUDENT AGENCY, Dům pánů z Lipé, Náměstí Svobody 86/17, 602 00 Brno, telefonicky na čísle: 420 539 000 146, e-mailem: reditel@regiojet.cz, nebo osobně na jakékoliv pobočce STUDENT AGENCY/RegioJet. Reklamaci lze podat do 1 roku po uskutečnění jízdy na výše uvedených kontaktech.
Reklamaci je možné uplatnit i prostřednictvím formuláře na webové adrese: https://regiojet.cz/sluzby/vase-podnety.
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://coi.gov.cz/informace-o-adr/.