Počet nahlášených stížností: | 19 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 2 |
To co se mi stalo ,je možná k zasmání ale pro mě né. Pří cestě na dovolenou mi zavolalo neznámé číslo. Po zvednuti se ozvalo ostraha Bauhaus České Budějovice a bylo sděleno jestli jsem před á dni byla nakupovat v českobudějovickém Bauhausu. Jelikož tento rok jsem tam jezdila často protože rekonstruuji barák po otci nebyla jsem si jistá.
Ale co se dělo po té. Byla jsem nařčená, že jsem koupila kytku, která mi ani nešal načíst na pokladně a chtěla jsem jí tam nechat ...že jsem si na ní přelepila cenu a koupila jí levněji a že mě mají na kamerách nahranou jak manipuluji s kytkami. Nevěřila jsem svým uším, že zaprvé po 8 dnech od koupě mi někdo volá a za druhé, že toto vůbec vysloví.
Pak asi po 2 minutách to udělal můj syn, který také je na kamerách jak šahá na květiny. Byla jsem úplně v šoku a to není ještě vše. Tento zaměstnanec ostrahy volal na moji firmu kde pracuji a sháněl na mě číslo a to co tam do telefonu o mě řekl je na žalobu.
už jsem kontaktovala pravníka svého. Vím, že už v Bauhaus nekoupím ani hřebík. Zákazníků si zde neváží
koupě kytky
chci en aby zákaznící věděli co se jim může stát když nakoupí zboží na této prodejně
|
Tweet |
S ohledem na ochranu osobních údajů nemůže být telefonní číslo stěžovatele předáno neoprávněným osobám. Zároveň platí, že pokud jde o spotřebitele, může ho podnikatel kontaktovat jen na základě zákona (např. po udělení souhlasu).
Jestliže by se prokázalo, že spotřebitel úmyslně zaměnil cenovku či označení zboží, mohla by po něm společnost požadovat náhradu škody, kterou tímto jednáním způsobil.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://coi.gov.cz/informace-o-adr/.