| Počet nahlášených stížností: | 20 |
| Z toho za letošní rok: | 3 |
| Stále v řešení: | 1 |
To co se mi stalo ,je možná k zasmání ale pro mě né. Pří cestě na dovolenou mi zavolalo neznámé číslo. Po zvednuti se ozvalo ostraha Bauhaus České Budějovice a bylo sděleno jestli jsem před á dni byla nakupovat v českobudějovickém Bauhausu. Jelikož tento rok jsem tam jezdila často protože rekonstruuji barák po otci nebyla jsem si jistá.
Ale co se dělo po té. Byla jsem nařčená, že jsem koupila kytku, která mi ani nešal načíst na pokladně a chtěla jsem jí tam nechat ...že jsem si na ní přelepila cenu a koupila jí levněji a že mě mají na kamerách nahranou jak manipuluji s kytkami. Nevěřila jsem svým uším, že zaprvé po 8 dnech od koupě mi někdo volá a za druhé, že toto vůbec vysloví.
Pak asi po 2 minutách to udělal můj syn, který také je na kamerách jak šahá na květiny. Byla jsem úplně v šoku a to není ještě vše. Tento zaměstnanec ostrahy volal na moji firmu kde pracuji a sháněl na mě číslo a to co tam do telefonu o mě řekl je na žalobu.
už jsem kontaktovala pravníka svého. Vím, že už v Bauhaus nekoupím ani hřebík. Zákazníků si zde neváží
koupě kytky
chci en aby zákaznící věděli co se jim může stát když nakoupí zboží na této prodejně
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
S ohledem na ochranu osobních údajů nemůže být telefonní číslo stěžovatele předáno neoprávněným osobám. Zároveň platí, že pokud jde o spotřebitele, může ho podnikatel kontaktovat jen na základě zákona (např. po udělení souhlasu).
Jestliže by se prokázalo, že spotřebitel úmyslně zaměnil cenovku či označení zboží, mohla by po něm společnost požadovat náhradu škody, kterou tímto jednáním způsobil.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://coi.gov.cz/informace-o-adr/.
Rádi bychom Vás ujistili, že naším cílem rozhodně není nikoho obviňovat, ale pouze včas řešit interní nesrovnalosti, které se mohou při prodeji zboží výjimečně objevit. V tomto případě byla po uzavření transakce zaznamenána cenová odchylka a kolega z ostrahy se snažil situaci objasnit. Pokud přitom komunikace nevyzněla vhodně nebo jste nabyla dojmu, že jste byla z něčeho neprávem obviňována, velmi nás to mrzí a upřímně se omlouváme – v žádném případě to nebyl náš záměr.
Vaši připomínku jsme s kolegy podrobně probrali a přijali opatření, aby byla komunikace v podobných situacích do budoucna vždy citlivější a profesionálnější. Velmi si vážíme každého zákazníka a je pro nás důležité, aby se u nás cítili vítáni. Proto nás mrzí, pokud pro Vás tato zkušenost nebyla příjemná.
Dobrý den,
nevím tedy jak citlivě řešíte věcí. Ale po více něž týdnu nákupu zavolá Váš zaměstnanec na moji firmu a vypráví, že jsem přelepovala štítky. Za prve jsem věc předala svému právníkovi, jelikož všechny firemní hovory si můj telefon nahrává a za druhé uř u Vás nikdy nenakoupím. nevážíte si zákazníku. Určitě Bauhas České Budějovice nedoporučuji. Jdete raději do Unihobby ... Budu požadovat odškodné za újmu na cti...
Vyjádření dTestu
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Vyjádření dTestu
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.