Společnost


BAUHAUS k.s.

Počet nahlášených stížností:19
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

36.8 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (7 z 19)

#82722Obtěžování zaměstnancem Bauhausu ochranky

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

3 dny 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.07.2025, před 4 dny

Zdena Faustova

Znění stížnosti

To co se mi stalo ,je možná k zasmání ale pro mě né. Pří cestě na dovolenou mi zavolalo neznámé číslo. Po zvednuti se ozvalo ostraha Bauhaus České Budějovice a bylo sděleno jestli jsem před á dni byla nakupovat v českobudějovickém Bauhausu. Jelikož tento rok jsem tam jezdila často protože rekonstruuji barák po otci nebyla jsem si jistá.

Ale co se dělo po té. Byla jsem nařčená, že jsem koupila kytku, která mi ani nešal načíst na pokladně a chtěla jsem jí tam nechat ...že jsem si na ní přelepila cenu a koupila jí levněji a že mě mají na kamerách nahranou jak manipuluji s kytkami. Nevěřila jsem svým uším, že zaprvé po 8 dnech od koupě mi někdo volá a za druhé, že toto vůbec vysloví.

Pak asi po 2 minutách to udělal můj syn, který také je na kamerách jak šahá na květiny. Byla jsem úplně v šoku a to není ještě vše. Tento zaměstnanec ostrahy volal na moji firmu kde pracuji a sháněl na mě číslo a to co tam do telefonu o mě řekl je na žalobu.

už jsem kontaktovala pravníka svého. Vím, že už v Bauhaus nekoupím ani hřebík. Zákazníků si zde neváží


Produkt

koupě kytky


Požadované řešení

chci en aby zákaznící věděli co se jim může stát když nakoupí zboží na této prodejně


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.8.2025 16:02, před 21 hodinami

S ohledem na ochranu osobních údajů nemůže být telefonní číslo stěžovatele předáno neoprávněným osobám. Zároveň platí, že pokud jde o spotřebitele, může ho podnikatel kontaktovat jen na základě zákona (např. po udělení souhlasu).

Jestliže by se prokázalo, že spotřebitel úmyslně zaměnil cenovku či označení zboží, mohla by po něm společnost požadovat náhradu škody, kterou tímto jednáním způsobil.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://coi.gov.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.