Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 1 |
Přes web jsem si objednal publikaci (25.5.2025), u které byly uvedené nesouladné informace o pořadí vydání (web: 3. vyd.; realita: 4. vyd. včetně několika dotisků). V poznámce objednávky jsem uvedl, o jaké konkrétní vydání včetně konkrétních dotisků mám zájem a chci zboží zaslat, a o jaké zájem nemám a chci zrušit objednávku. Obchod reklamaci neuznal (17.6.2025), protože prodávající vystavila zboží u správného ISBN (přestože stejné ISBN má více vydání a více dotisků) a nabídl mi vrácení zboží prodejci s tím, že uhradím vratné poštovné a dostanu zpět cenu publikace a původní poštovné. Proti tomuto vyřízení reklamace jsem podal stížnost (17.6.2025), na což obchod dodnes nereagoval.
https://www.trhknih.cz/kniha/52lm3xwj - žádal jsem 4. vydání nebo 4. vydání 1. dotisk nebo 4. vydání 2. dotisk (vše stejné ISBN) - prodejce jsem instruoval, kde údaj v publikaci nalezne
Zboží chci vrátit prodejci a chci dostat zpět všechny finanční náklady, které jsou s tím spojeny (cena zboží, poštovné ke mně a zpět prodejci).
|
Tweet |
Na stránkách společnosti je uvedeno, že v okamžiku uhrazení celkové ceny kupujícím je mezi prodávajícím a kupujícím uzavřena kupní smlouva a mezi prodávajícím, kupujícím a provozovatelem je uzavřena smlouva o úschově.
Dále je v obchodních podmínkách uvedeno, že sdělí-li kupující, kterému byla kniha doručena dopravcem do 5 kalendářních dnů po jejím převzetí a zároveň před tím, než provozovateli potvrdí převzetí knihy, provozovateli na jeho emailovou adresu, že má kniha vady, zavazuje se provozovatel vyřídit tuto reklamaci. Provozovatel vyřídí reklamaci tak, že v součinnosti s prodávajícím zjistí, zda má kniha Kupujícím tvrzené vady. Výsledek tohoto zjištění předá kupujícímu nejpozději do 15 pracovních dnů.
Jestliže spotřebitel nesouhlasí s vyřízením reklamace společností, doporučujeme mu, aby se obrátil na prodávajícího a uplatnil u něj práva z vadného plnění.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://coi.gov.cz/informace-o-adr/.