Společnost


TRHKNIH.CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

50 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (1 z 2)

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Uvedená procenta vychází z 1 hodnocení od spotřebitelů help

#82724Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

9 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.07.2025, před 9 dny

Oto Dymokurský

Znění stížnosti

Přes web jsem si objednal publikaci (25.5.2025), u které byly uvedené nesouladné informace o pořadí vydání (web: 3. vyd.; realita: 4. vyd. včetně několika dotisků). V poznámce objednávky jsem uvedl, o jaké konkrétní vydání včetně konkrétních dotisků mám zájem a chci zboží zaslat, a o jaké zájem nemám a chci zrušit objednávku. Obchod reklamaci neuznal (17.6.2025), protože prodávající vystavila zboží u správného ISBN (přestože stejné ISBN má více vydání a více dotisků) a nabídl mi vrácení zboží prodejci s tím, že uhradím vratné poštovné a dostanu zpět cenu publikace a původní poštovné. Proti tomuto vyřízení reklamace jsem podal stížnost (17.6.2025), na což obchod dodnes nereagoval.


Produkt

https://www.trhknih.cz/kniha/52lm3xwj - žádal jsem 4. vydání nebo 4. vydání 1. dotisk nebo 4. vydání 2. dotisk (vše stejné ISBN) - prodejce jsem instruoval, kde údaj v publikaci nalezne


Požadované řešení

Zboží chci vrátit prodejci a chci dostat zpět všechny finanční náklady, které jsou s tím spojeny (cena zboží, poštovné ke mně a zpět prodejci).


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.8.2025 16:28, před 2 dny

Na stránkách společnosti je uvedeno, že v okamžiku uhrazení celkové ceny kupujícím je mezi prodávajícím a kupujícím uzavřena kupní smlouva a mezi prodávajícím, kupujícím a provozovatelem je uzavřena smlouva o úschově.

Dále je v obchodních podmínkách uvedeno, že sdělí-li kupující, kterému byla kniha doručena dopravcem do 5 kalendářních dnů po jejím převzetí a zároveň před tím, než provozovateli potvrdí převzetí knihy, provozovateli na jeho emailovou adresu, že má kniha vady, zavazuje se provozovatel vyřídit tuto reklamaci. Provozovatel vyřídí reklamaci tak, že v součinnosti s prodávajícím zjistí, zda má kniha Kupujícím tvrzené vady. Výsledek tohoto zjištění předá kupujícímu nejpozději do 15 pracovních dnů.

Jestliže spotřebitel nesouhlasí s vyřízením reklamace společností, doporučujeme mu, aby se obrátil na prodávajícího a uplatnil u něj práva z vadného plnění.

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://coi.gov.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.