Společnost


FlixBus CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:160
Z toho za letošní rok:9
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

5.6 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (9 z 160)

Hodnocení spokojenosti

25%
75%
Uvedená procenta vychází z 4 hodnocení od spotřebitelů help

#82734Nevrácení jízdného za zpoždění přes 1š8 min a žádná odpověď

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

8 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.07.2025, před 9 dny

Magdalena Legerská

Znění stížnosti

nevrácení jízdného za zpoždění na trase Vídeň- Nový Jičín přes 120 min a dodnes žádná odpověď. Od 8.června čekám na vyjádření, veškerá dokumentace o zakoupení jízdenky doložena,i přes opakované zaslání je jediná odpověď : "Děkujeme, že jste se obrátili na naše oddělení služeb zákazníkům.

Tento e-mail byl vygenerován automaticky jako potvrzení, že Váš požadavek byl přijat pod číslem protokolu ***.
Na tento e-mail prosím neodpovídejte. Naši zaměstnanci Váš požadavek prověřují a odpoví Vám co nejdříve. thread::***"

O ochotě a chování personálu nemusím psát, stačí se podívat na ostatní hodnocení včetně stránek Flixbus na FB.


Požadované řešení

Vrácení jízdného


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.8.2025 10:09, před 23 hodinami

Dle Nařízení Evropského parlamentu a Rady č. 181/2011 o právech cestujících v autobusové a autokarové dopravě platí, že očekává-li dopravce důvodně, že dojde ke zrušení nebo ke zpoždění spoje linkové dopravy při odjezdu z terminálu o více než 120 minut, je cestujícímu ihned nabídnuta možnost rozhodnout se mezi:
a) pokračováním nebo přesměrováním do cílového místa určení, bez jakýchkoli dalších nákladů a za podmínek srovnatelných s podmínkami stanovenými v přepravní smlouvě, při nejbližší příležitosti;
b) náhradou jízdného a případně bezplatnou zpáteční přepravou autobusem nebo autokarem do původního místa odjezdu, v souladu s přepravní smlouvou, při nejbližší příležitosti.

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. To je možné učinit na stránkách společnosti v sekci „Pomoc“ v části „Zpětná vazba“.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti FlixBus CZ s.r.o. prostřednictvím kontaktního formuláře, který spotřebitel nalezne na webové adrese: https://help.flixbus.com/s/contact-us?language=cs

Nelze-li se se společností spojit, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis s dodejkou). Dopis bude zaslán na adresu sídla společnosti FlixBus CZ s.r.o., Havlíčkova 1029/3, 110 00 Praha.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://coi.gov.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.