| Počet nahlášených stížností: | 165 |
| Z toho za letošní rok: | 14 |
| Stále v řešení: | 3 |
25%
75%
nevrácení jízdného za zpoždění na trase Vídeň- Nový Jičín přes 120 min a dodnes žádná odpověď. Od 8.června čekám na vyjádření, veškerá dokumentace o zakoupení jízdenky doložena,i přes opakované zaslání je jediná odpověď : "Děkujeme, že jste se obrátili na naše oddělení služeb zákazníkům.
Tento e-mail byl vygenerován automaticky jako potvrzení, že Váš požadavek byl přijat pod číslem protokolu ***.
Na tento e-mail prosím neodpovídejte. Naši zaměstnanci Váš požadavek prověřují a odpoví Vám co nejdříve. thread::***"
O ochotě a chování personálu nemusím psát, stačí se podívat na ostatní hodnocení včetně stránek Flixbus na FB.
Vrácení jízdného
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Dle Nařízení Evropského parlamentu a Rady č. 181/2011 o právech cestujících v autobusové a autokarové dopravě platí, že očekává-li dopravce důvodně, že dojde ke zrušení nebo ke zpoždění spoje linkové dopravy při odjezdu z terminálu o více než 120 minut, je cestujícímu ihned nabídnuta možnost rozhodnout se mezi:
a) pokračováním nebo přesměrováním do cílového místa určení, bez jakýchkoli dalších nákladů a za podmínek srovnatelných s podmínkami stanovenými v přepravní smlouvě, při nejbližší příležitosti;
b) náhradou jízdného a případně bezplatnou zpáteční přepravou autobusem nebo autokarem do původního místa odjezdu, v souladu s přepravní smlouvou, při nejbližší příležitosti.
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. To je možné učinit na stránkách společnosti v sekci „Pomoc“ v části „Zpětná vazba“.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti FlixBus CZ s.r.o. prostřednictvím kontaktního formuláře, který spotřebitel nalezne na webové adrese: https://help.flixbus.com/s/contact-us?language=cs
Nelze-li se se společností spojit, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis s dodejkou). Dopis bude zaslán na adresu sídla společnosti FlixBus CZ s.r.o., Havlíčkova 1029/3, 110 00 Praha.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://coi.gov.cz/informace-o-adr/.
Vyjádření dTestu
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Vyjádření dTestu
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.