Společnost


FlixBus CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:165
Z toho za letošní rok:14
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

5.5 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (9 z 165)

Hodnocení spokojenosti

25%
75%
Uvedená procenta vychází z 4 hodnocení od spotřebitelů help

#82746Kuponu misto vraceni penez - podvod

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 21 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.07.2025, před 4 měsíci

Cecilia Rysková

Znění stížnosti

12.6 jsem koupila jizdenky na idos.cz na trasu brno-viden letiste, a az po zakoupeni jsem zistila ze dopravce bude flixbus (c.jizdenky ***). Jak jsem tohle dopravce neznala, mrkla jsem na recenzich a cetla jsem ze casto maji zpozdeni, co me nutil zmenit transport abych nezameskala let.

Volalala jsem hned ten den na jejich zakaznickou linku, kde mi vysvetlili ze penize nevrati, ale daji mi poukaz s platnost nekolik mesicu az rok. Nelibilo se mi to ale ok.

Dneska, 29.7 jsem mohla vyuzit kupon. Pri zaplaceni jizdenku jsem pridala kod kuponu, a hlasilo ze neni platny. Zkusila jsem obratit na zakaznickou linku, nemohla jsem spojit s clovekem jen automat mi radil ze na strankach najdu vsechny informaci. Nenasla.

Tak zkousim psat na jejich chat. Chatovani s nima je kapitola sam o sobe: musite furt koukat jestli pisou protoze nova zprava nevyskoci nebo nezvoni, a jestli pak behem 2 minut neodpovidate tak chat konci a musite zacit znova. Oni ale maji nekolik minut na odpoved, nektery mu trvali 7 minut.
Nicmene, po 55min dlouhou(!! kdo ma na tohle cas v dnesnim dobe - nastesti ja zrovna behem pedikuru jsem mela) konverzaci s panem asi z Indii vykloublo nejdrive ze poukaz uz byl pouzity, Pak ze kvuli ochrani osobni udaju mi nic nemuze rict Vic, pak ze poukaz neni platny protoze mi uz vratili penize na ucet


Produkt

Nepouzitelny poukaz misto vraceni penez


Požadované řešení

Kvuli tomu protoze jsem dnesni jizdenku nemohla zaplatit kuponem, vratte mi prosim penize na ucet cim jsem platila puvodni jizdenku.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.8.2025 15:01, před 4 měsíci

Pokud spotřebitel splňuje podmínky pro vrácení peněz nebo finanční kompenzaci, měly by mu být peníze vyplaceny. Vznikla-li na straně dopravce povinnost vrátit jízdné, musí tak učinit stejnou formou, jakou bylo jízdné zaplaceno, tedy v penězích. Jiným způsobem - např. voucherem, kredity apod. pouze po výslovném souhlasu spotřebitele. Případné ustanovení smluvních podmínek přepravce vztahující se k této problematice se jeví jako překvapivé ve smyslu § 1753 občanského zákoníku a vůči spotřebiteli neúčinné.

Jestliže byl spotřebitel vydán poukaz, který nelze využít, mohl by spotřebitel po společnosti požadovat vrácení peněz.

Stížnost je možné směřovat přímo ke společnosti FlixBus CZ s.r.o. prostřednictvím kontaktního formuláře, který spotřebitel nalezne na webové adrese: https://help.flixbus.com/s/contact-us?language=cs.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis s dodejkou). Dopis bude adresován společnosti FlixBus CZ s.r.o., Havlíčkova 1029/3, 11000 Praha.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.9.2025 11:32, před 2 měsíci

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.10.2025 15:56, před měsícem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.