Počet nahlášených stížností: | 5 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 2 |
- Píši že mi byl již před rokem zablokován profil bez uvedení konkrétních důvodu, jinak bych vše napravil a mých 1 800 příznivců to nemůže pochopit proč. Již vícekrát jsem Vám psal a nikdy mi nebylo odpovězeno. - Profil - Josef Nedvědicky Nedvědicky - byl od 18.7.2024 zablokován - Mé první přihlášení na Facebook bylo 26. 1. 2013 - potvrzovacího kódu: *** - a -e-mail - *** - Pokud to pomůže na obnovení mého profilu a oznámení čím porušuji zásady, a bude zrušeno zablokování. Protože mám syna stejného jména Nedvědický Josef tak bych chtěl upravit nový profil na - Nedvědický Josef - senior - a přeposlání všech fotek v albách na tento nový profil. Děkuji za kladné vyřízení. Žádost o stažení fotek není úspěšná. .. jn.- - *** -
Protože mám syna stejného jména Nedvědický Josef tak bych chtěl upravit nový profil na - Nedvědický Josef - senior - a přeposlání všech fotek v albách na tento nový profil
|
Tweet |
Stěžovatel označil za subjekt stížnosti společnost T-Mobile Czech Republic a.s. S ohledem na popis se však domníváme, že stížnost směřuje na společnost Meta Platforms Ireland Ltd. Stížnost jsme na ni proto přeřadili.
Dle podmínek používání služby může společnost v určitých případech zablokovat účet uživatele. V daném případě se tedy jeví jako vhodné vyzvat provozovatele služby k zodpovězení, z jakého důvodu k zablokování došlo.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem v Irsku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek evropskyspotrebitel.gov.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska, přičemž spolupracuje také s mezinárodním spotřebitelským centrem Spojeného království.
Před samotným podáním je vhodné prostudovat informace zde: https://evropskyspotrebitel.gov.cz/co-udelat-nez-nas-kontaktujete/.
Kontakty na ESC ČR:
adresa: Gorazdova 24, 120 00 Praha 2
e-mail: ECCNET-CZ@ec.europa.eu
telefon: 296 366 155
evropskyspotrebitel.gov.cz