Společnost


HNED FIT, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

0 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (0 z 1)

#82758Chybějící podpis a nejasné podmínky zrušení smlouvy ve fitcentru

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

7 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
31.07.2025, před 8 dny

Thomas Massip

Znění stížnosti

Jsem cizinec a nemluvím česky. Smlouvu jsem podepsal na tabletu v posilovně bez možnosti překladu. Smlouva byla pouze v češtině, takže jsem se mohl spoléhat pouze na anglickou verzi webu fitness centra, která neobsahovala informace o zrušení nebo prodloužení členství. Nyní požadují platbu ve výši 8 439 Kč za období, které jsem nevyužil, přitom bych měl být účtován pouze 5 243 Kč, protože jsem zrušení členství požádal v srpnu 2024, ale členství mi počítají až do prosince 2024. Nikdy jsem neobdržel žádné oznámení o prodloužení smlouvy, což je zneužití spotřebitele, protože to lze snadno zapomenout. Posilovnu jsem využíval více než 12 měsíců, jak je uvedeno na jejich webu. V sekci FAQ je uvedeno:
„Trénuješ, dokud nezrušíš členství. Členství je platné minimálně 12 měsíců. Jsme tedy skutečně výhodní a Ty máš jistotu, že trénink je trvalý a úspěšný. Kdykoli se můžeš obrátit na náš tým ve studiu, až budeš chtít zrušit smlouvu.“
Toto je zavádějící pro cizího spotřebitele. Navíc smlouva, kterou jsem obdržel e-mailem, nebyla podepsána ze strany fitness centra, pouze mnou. Nedostal jsem žádné jasné vysvětlení, pouze výzvu k dalším platbám.

Pro tento text jsem použil ChatGPT, ocenil bych komunikaci v angličtině.


Produkt

FITTIN Contrat


Požadované řešení

Nyní požadují platbu ve výši 8 439 Kč za období, které jsem nevyužil, přitom bych měl být účtován pouze 5 243 Kč, protože jsem zrušení členství požádal v srpnu 2024, ale členství mi počítají až do prosince 2024.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.8.2025 16:53, před 21 hodinami

Spotřebiteli se omlouváme, ale naše vyjádření bude v češtině, neboť služba VašeStížnosti.cz funguje v českém jazyce.

Na stránkách společnosti je uvedeno, že se smlouva uzavírá na dobu neurčitou. Smlouvu lze vypovědět nejdříve po uplynutí prvního roku členství. Výpověď musí být doručena nejpozději 1 měsíc před koncem prvního roku členství, jinak bude členství automaticky prodlouženo o dalších 6 měsíců, a to opakovaně, a bude jej poté možné ukončit podáním výpovědi vždy nejpozději 1 měsíc před uplynutím každých dalších šesti měsíců.

V popsaném případě nevíme, kdy byla smlouva uzavřena, a neznáme tak přesný skutkový stav. Domníváme se, že po uplynutí prvního roku členství došlo pravděpodobně k prodloužení členství o dalších 6 měsíců. Jestliže byl spotřebitel o této skutečnosti řádně informován, jsme toho názoru, že mohl být postup společnosti v pořádku.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://coi.gov.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.