Společnost


VELKÁ PECKA s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

100 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (1 z 1)

#82760Banány dodané s banánovým pavoukem

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

7 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.08.2025, před 4 měsíci

Sarka Golova

Znění stížnosti

U této společnosti nakupují několik let. Začátkem července mi přišel nákup i s banány, po pár dnes jsem si chtěla dát banán a byl pod nimi v míse pavouk o průměru 5cm. Při šoku jsem ho zlikvidovala. Firmu jsem na to upozorňovala emailem na zákaznickou linku a dostala 30 Kč náhradu jako poukázku. Po několika dnech jsem objevila dalšího pavouka, který vypadal úplně stejně. Při narovnání vlhkého ručníku v koupelně vyskočil na zem, následně jsem na něj rychle hodila ručník a zabila ho botou. Cítila jsem se v ohrožení života a cítím se i do teď ve svém bytě. Na základě toho jsem kontaktovala zákaznickou linku s apelací na dezinsekci mého bytu. Byl mi nabídnut kredit ve výši faktury, ten jsem odmítla a nárokovala jsem o peněžní proplacení. Bylo mi sděleno, že mi dezinsekci proplatí na můj bankovní účet. Na základě toho jsem 2.den zavolala firmu na dezinsekci. Ještě tentýž den jsem poslala na zákaznickou linku fakturu i protokol o provedení dezinsekce. Den poté mi volali ze zákaznické linky a nabízeli mi opět kredity, když jsem je odmítla s tím, že dohoda byla jiná, tak mi bylo sděleno, že mi nic nezaplatí.


Produkt

Banány z Ekvádoru společnosti Rainforest Alliiance


Požadované řešení

Minimálně zaplacení dezinsekce bytu. Mám doma i malé dítě.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.8.2025 15:42, před 3 měsíci

V souladu se zásadou smluvního práva pacta sunt servanda, jež je vyjádřena taktéž v § 3 odst. 2 písm. d) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, platí, že daný slib zavazuje a smlouvy mají být plněny. Jestliže se tedy společnost zavázala k tomu, že spotřebiteli čištění bytu proplatí, je povinna svůj závazek dodržet. V tomto případě společnost zavázal její zaměstnanec, který podle § 166 občanského zákoníku společnost zastupuje v rozsahu obvyklém vzhledem k zařazení nebo funkci.

Dovážené zboží musí splňovat hygienické normy. Pokud by skutečně došlo k porušení povinností ze strany společnosti, mohl by spotřebitel požadovat náhradu škody (čištění bytu), pokud by to bylo účelné.

Spotřebitel může rovněž zvážit podání podnětu Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která je dozorovým orgánem v oblasti kvality potravin rostlinného původu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.8.2025 10:38, před 3 měsíci

Spotřebitelka nás informovala, že jí byla společností proplacena deratizace. Stížnost proto uzavíráme s dosažením dohody stran.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.