Společnost


Peter Lacek

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

0 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (0 z 1)

#82763Zamítnuté vrácení zaplaceného kreditu po zablokování uživatelského účtu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 21 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
01.08.2025, před 4 měsíci

Petr Tasáry

Znění stížnosti

Vytvořil jsem si na portálu Mikrojoby.cz uživatelský účet "***" a nabil jsem si kredit ve výši 1 320,- Kč. Za to jsem zakoupil 2 mikrojoby, které mi prodejce jobů dodal. Po schválení jobů ale admin webových stránek usoudil, že se jedná o porušení VOP z důvodu duplicitních účtů ("duplicita hodnocení navyšování kreditu"), účet zablokoval, joby stornoval a kredit ve výši 1 320,- Kč mi vrátil na můj účet jako kredit.

Požádal jsem provozovatele stránky tedy o vrácení mého kreditu na můj bankovní účet, ale provozovatel to odmítá.

Argumentuje tím, že:
1) výplata nesplňuje min. částku na výplatu (1,5 tis. Kč),
2) joby byly dodány a můj kredit byl spotřebován (joby byly ale stornovány a dle přiložené mailové komunikace mi byl kredit opět navýšen, částku vidím i na svém uživatelském účtu),
3) mám možnost uživatelský účet zrušit, ale v tom případě dle VOP bodu VII.6 nemám jako kupující nárok na kompenzaci kreditu.

Mohl bych Vás požádat o pomoc s touto situací?

Děkuji
Petr Tasáry


Produkt

www.mikrojoby.cz, uživatel "***"


Požadované řešení

Vrácení zaplaceného kreditu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.8.2025 16:38, před 3 měsíci

Dle obchodních podmínek společnosti má provozovatel právo na zrušení účtu, pokud se poskytovatel služby nebo kupující nepřihlásí do svého rozhraní déle než 6 měsíců. Dle popisu však k takové neaktivitě stěžovatele nedošlo.

Výplatní minimum 1500 Kč, které spotřebitel zmiňuje, je uvedeno pouze v bodu V/12 podmínek. Ten se však vztahuje na poskytovatele služby, nikoliv kupujícího. Pokud tedy nebyl spotřebitel o této skutečnosti řádně informován, nemůže si společnost jednostranně určovat další podmínky.

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://coi.gov.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.9.2025 11:45, před měsícem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.10.2025 15:58, před 23 dny

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.