Společnost


AUTA - KM, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

0 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (0 z 1)

#82772Věc: Odmítnutá reklamace koroze karoserie vozu Peugeot 208 navzdory řádnému servisu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 8 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.08.2025, před 4 měsíci

Václav Cerha

Znění stížnosti

Dobrý den,

obracím se na Vás s žádostí o pomoc při řešení sporu s autorizovaným servisem značky Peugeot a s importérem P Automobil Import s.r.o.

Reklamoval jsem korozi pod plastizolem levého prahu u vozu Peugeot 208 (r.v. 2013), na který se vztahuje 12letá záruka na prorezivění. Vůz byl po celou dobu servisován výhradně v autorizované síti. Přesto byla reklamace zamítnuta s odkazem na chybějící „antikorozní kontroly“, o kterých jsem nebyl nikdy informován a které servis nikdy nenabídl ani neprovedl. Při každé prohlídce jsem požadoval provedení všech úkonů dle předpisu výrobce. Importér P Automobil Import s.r.o. odmítl odpovědnost servisu a neposkytl ani částečné řešení (kulanci). Servis mi navíc odmítl vystavit reklamační protokol. Považuji postup za porušení práv spotřebitele. Případ jsem předal i ČOI. Prosím o právní posouzení a případné doporučení dalšího postupu.


Požadované řešení

Laková oprava levého prahu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.8.2025 17:09, před 3 měsíci

Jestliže spotřebitel po servisu požadoval provedení všech úkonů dle předpisu výrobce, jsme toho názoru, že mohlo v popsaném případě dojít k pochybení na straně servisu, konkrétně k porušení smluvní povinnosti.

Jestliže by došlo k porušení smluvní povinnosti, v souladu s § 2913 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, platí, že poruší-li strana povinnost ze smlouvy, nahradí škodu z toho vzniklou druhé straně nebo i osobě, jejímuž zájmu mělo splnění ujednané povinnosti zjevně sloužit.

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci, jak spotřebitel dle popisu již pravděpodobně učinil. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://coi.gov.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.9.2025 08:49, před 2 měsíci

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.10.2025 16:44, před měsícem

Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese https://coi.gov.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.