Společnost


Slevomat.cz, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:76
Z toho za letošní rok:7
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

76.3 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (58 z 76)

Hodnocení spokojenosti

76%
24%
Uvedená procenta vychází z 21 hodnocení od spotřebitelů help

#82773Nevyhovující ubytovani

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

6 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.08.2025, před 7 dny

Michal Novak

Znění stížnosti

Dobrý den, dnes jsme dorazili do zaplaceneho ubytování v Terezíně. Při koupi vypadalo na fotkach ubytování skromne, ale hezky. Bohužel, skutečnost byla jiná. Pokoj zapáchající, kliky a zábradlí na schodišti bylo ulepene. Při příchodu do jídelny, kde jsme měli večeřet (polopenze) jsme byli posazeni ke špinavému stolu se špinavými sklenicemi. Jídelna odpovídala putice 5cenove skupiny. Jídlo V nádobách bylo oschle a studené. Po 15ti minutách jsme toto zařízení opustili, jelikož toto ubytování neodpovídalo hotelu, ale ubytovně.


Produkt

***


Požadované řešení

Vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.8.2025 12:43, před 24 hodinami

Slevomat.cz, s.r.o. podle svých obchodních podmínek vystupuje jako zprostředkovatel uzavření smlouvy.

Dle bodu 4.9 obchodních podmínek společnosti platí, že poté, co spotřebitel zjistí vadu, vytkne ji dodavateli, tedy poskytovateli služeb.

Spotřebitel by měl tedy reklamaci řešit s podnikatelem, u nějž pobyt proběhl.

Na stránkách společnosti je pak v sekci Nejčastější dotazy uvedeno, že pokud se při využívání služby objeví nějaký problém, má se spotřebitel obrátit na poskytovatele, který se postará o nápravu. Pokud spotřebitel s poskytovatelem společné řešení nenajdou, má spotřebitel kontaktovat společnost prostřednictvím formuláře nebo telefonicky do 7 dnů od vzniku problému. Spotřebiteli by pak mohla být vrácena část hodnoty voucheru v kreditech na jeho Slevomat účet. Kredity lze využít po dobu 6 týdnů.

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://coi.gov.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
8.8.2025 09:44, před 3 hodinami

Dobrý den, pane Nováku,

velmi mě mrzí, že Váš pobyt v Terezíně neproběhl podle očekávání a že jste byl nespokojen s kvalitou ubytování a stravování.

Jak uvádíme v našich obchodních podmínkách a jak zmiňuje i společnost dTest, Slevomat.cz vystupuje jako zprostředkovatel prodeje. Reklamaci je proto potřeba uplatnit přímo u poskytovatele služby, který je za její průběh odpovědný.

Prosím, obraťte se tedy se svou reklamací na hotel. Pokud by se situaci nepodařilo vyřešit k Vaší spokojenosti, můžete se následně obrátit na naši zákaznickou podporu, která s Vámi projedná možnosti pomoci v rámci naší Garance spokojenosti.

Děkuji Vám za pochopení a přeji hezký den.
Martin, Slevomat.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření spotřebitele.