Počet nahlášených stížností: | 76 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 3 |
Dobrý den, dnes jsme dorazili do zaplaceneho ubytování v Terezíně. Při koupi vypadalo na fotkach ubytování skromne, ale hezky. Bohužel, skutečnost byla jiná. Pokoj zapáchající, kliky a zábradlí na schodišti bylo ulepene. Při příchodu do jídelny, kde jsme měli večeřet (polopenze) jsme byli posazeni ke špinavému stolu se špinavými sklenicemi. Jídelna odpovídala putice 5cenove skupiny. Jídlo V nádobách bylo oschle a studené. Po 15ti minutách jsme toto zařízení opustili, jelikož toto ubytování neodpovídalo hotelu, ale ubytovně.
***
Vrácení peněz
|
Tweet |
Slevomat.cz, s.r.o. podle svých obchodních podmínek vystupuje jako zprostředkovatel uzavření smlouvy.
Dle bodu 4.9 obchodních podmínek společnosti platí, že poté, co spotřebitel zjistí vadu, vytkne ji dodavateli, tedy poskytovateli služeb.
Spotřebitel by měl tedy reklamaci řešit s podnikatelem, u nějž pobyt proběhl.
Na stránkách společnosti je pak v sekci Nejčastější dotazy uvedeno, že pokud se při využívání služby objeví nějaký problém, má se spotřebitel obrátit na poskytovatele, který se postará o nápravu. Pokud spotřebitel s poskytovatelem společné řešení nenajdou, má spotřebitel kontaktovat společnost prostřednictvím formuláře nebo telefonicky do 7 dnů od vzniku problému. Spotřebiteli by pak mohla být vrácena část hodnoty voucheru v kreditech na jeho Slevomat účet. Kredity lze využít po dobu 6 týdnů.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://coi.gov.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den, pane Nováku,
velmi mě mrzí, že Váš pobyt v Terezíně neproběhl podle očekávání a že jste byl nespokojen s kvalitou ubytování a stravování.
Jak uvádíme v našich obchodních podmínkách a jak zmiňuje i společnost dTest, Slevomat.cz vystupuje jako zprostředkovatel prodeje. Reklamaci je proto potřeba uplatnit přímo u poskytovatele služby, který je za její průběh odpovědný.
Prosím, obraťte se tedy se svou reklamací na hotel. Pokud by se situaci nepodařilo vyřešit k Vaší spokojenosti, můžete se následně obrátit na naši zákaznickou podporu, která s Vámi projedná možnosti pomoci v rámci naší Garance spokojenosti.
Děkuji Vám za pochopení a přeji hezký den.
Martin, Slevomat.cz